Šťovíček Pavel prof.Ing. DrSc. - [01FA2] Funkcionální analýza 2
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 4 / 17
- Procento hodnotících: 23 %
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Celkové hodnocení [8]
1: |
|
37 % [3] |
2: |
|
37 % [3] |
3: |
|
25 % [2] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.00
- Průměr hodnocení: 1.88
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.32
- Medián: 1.38
- Průměr hodnocení: 1.64
Hodnocení v roli cvičící [4]
1: |
|
75 % [3] |
2: |
|
25 % [1] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.25
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.33
- Medián: 1.42
- Průměr hodnocení: 1.56
Hodnocení v roli přednášející [4]
1: |
|
0 % [0] |
2: |
|
50 % [2] |
3: |
|
50 % [2] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.50
- Průměr hodnocení: 2.50
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.33
- Medián: 1.41
- Průměr hodnocení: 1.73
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [2]
-
Cvičení se mi na rozdíl od přednášky velmi líbilo a bavilo mě. Prof. Šťovíček dává dobré návodné rady k řešení u tabule.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Je to překvapivé, ale pan profesor je výborný cvičící (zatímco jako přednášející neexceluje). Umí příklady správně vyřešit, ale nechá studenty vyzkoušet i slepé cesty. A volí dost zajímavé příklady ke cvičení, to je asi to hlavní. A na rozdíl od jiných "cvičení" ve třetím ročníku při tomhle cvičení studenti skutečně chodí k tabuli a počítají, což jinde chybí.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
-
Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [1]
-
Z vlastních zápisků. ,Ale letos jsme v několika lidech Wikiskripta výrazně vylepšili, takže je všem budoucím studentům doporučuju.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
-
Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [2]
-
Zkouška mi přišla rozumně obtížná a objektivní. Jediné, co chci zkoušce vytknout: Pan profesor na termín bez omluvy dorazil o půl hodiny později, rozdal zadání MFF i funkcionály a bez dalšího slova odešel. Někteří z nás měli už dávno příklad vyřešený, ale museli čekat, než se za více než hodinu zase vrátí.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Bez komentářestudijní průměr: (1.5, 2.0>
-
-
P : Co na přednášející(m) oceňujete? [1]
-
Dobrou znalost přednášeného učiva.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
-
P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [3]
-
Měl by chodit na přednášky výrazně připravenější, aby nemusel důkazy vymýšlet u tabule.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Prof. Šťovíček by mohl přednášet s o něco větším nadšením. Rovněž bych ocenil, kdyby se na hodiny připravoval, aby důkazy u tabule nemusel vymýšlet. Popřípadě když už se u přednášení zasekne, tak by nás jistě obohatilo, kdyby alespoň přemýšlel nahlas. Dlouhé intervaly mlčení akorát zbytečně zdržují přednášku.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Projev a komunikacistudijní průměr: (1.5, 2.0>
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
-
S cvičením jsem byl spokojen. Vždy při nové látce byl uveden příklad na "zahřátí", poté se postupně ztěžovalo. Probralo se vše potřebné pro zkouškový test a to i přesto, že 2 hodiny odpadly.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
P :
Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [4]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: Slovní odpověď
P :
Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [4]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 25 % [1]: 90%-100%
- 2 : 50 % [2]: 75%-90%
- 3 : 25 % [1]: 50%-75%
- 4 : 0 % [0]: méně než 50%
C :
Napište, co na cvičícím oceňujete [7]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
Odpovědi
- 1 : 14 % [1]: Slovní odpověď
C :
V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [4]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
Odpovědi
- 1 : 25 % [1]: Slovní odpověď
Z :
Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [5]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 40 % [2]: Vlastní zápisky
- 2 : 20 % [1]: Skripta
- 3 : 20 % [1]: Wikiskripta
- 4 : 0 % [0]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :
Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [4]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 25 % [1]: nevyjádřeno
- 2 : 25 % [1]: Ano a byly dobře rozvrstvené
- 3 : 25 % [1]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
- 4 : 25 % [1]: ne
P :
Oznámkujte přednášející(ho) [4]
Průměr odpovědi: 2.50
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: 1 (výborný)
- 2 : 50 % [2]: 2
- 3 : 50 % [2]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
P :
Co na přednášející(m) oceňujete? [6]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
Odpovědi
- 1 : 16 % [1]: Slovní odpověď
P :
V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [7]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
Odpovědi
- 1 : 14 % [1]: Slovní odpověď
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [4]
Průměr odpovědi: 1.25
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 75 % [3]: 1
- 2 : 25 % [1]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [4]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 0 % [0]: obtížný
- 3 : 25 % [1]: středně obtížný
- 4 : 75 % [3]: lehký
- 5 : 0 % [0]: velmi lehký
C :
Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [5]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: Slovní odpověď