[01DIM2] Diskretní matematika 2
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 11 / 59
- Procento hodnotících: 18 %
Průchodnost předmětu
- Zapsaných na předmět: 59 studentů.
- Ukončilo předmět: 31 studentů.
- Průchodnost: 52 %
-
N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [11]
-
DIM je dobrý předmět, asi nejvíce mě bavilo řešení dobrovolných úloh, a zajímavých matematických problémů.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Hezky odvykládaná zajímavá část matematiky.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
trochu jsem doufala, že budeme pokračovat s šifrováním, nicméně látka se hezky prolínala s jinými předměty, takže to hodnotím jako zajímavé zpestřenístudijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Zábavné dobrovolné domácí úkoly.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Zajímavá látka, naším přednášejícím dobře vysvětlená. Jen by stačila menší místnosti, takhle sme se tak trochu ztratili.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Zaujímavý úvod do teórie grúp a prvočíselstudijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Diferenční rovnice, bude se hodit dále v analýze u diferenciálních, vypadá to podobně. Zápočet za od prezentované příklady či zápočtovku.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Předmět je veden formou semináře. Zabývá se úlohami vedoucími na různé typy lineárních rekurentních rovnic a především jejich řešením. V závěru předmětu také dojde řeč na Josefův problém včetně jeho zobecnění a zmíní se i hledání racionálních kořenů polynomů. Během semestru jsou, stejně jako v dim1, zadávány úlohy k vyřešení doma a jejich následné prezentaci před spolužáky za bodíky, které se přičítají k těm ze závěrečného zápočtového testu a mohou způsobit i jeho úplné odpuštění.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Zajímavý předmět. Názorné propojení analýzy, algebry a programování, možná dokonce i fyziky - kdo ví, jaké analogie se dají ještě vytvořit. Logika a hrátky s matematikou. Krása.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Jeden z těch hezkých matematických předmětů. Žádná složitá teorie, takové zajímavé hraní.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
Taková pohodovější matematikastudijní průměr: (2.0, 2.5>
-
N :
Oznámkujte předmět [11]
Průměr odpovědi: 1.45
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 54 % [6]: 1 (výborně)
- 2 : 45 % [5]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
N :
Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [11]
Průměr odpovědi: 1.18
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
- 2 : 90 % [10]: ano
- 3 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
- 4 : 9 % [1]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká