[01MAPR] Markovské procesy
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 5 / 19
- Procento hodnotících: 26 %
Průchodnost předmětu
- Zapsaných na předmět: 19 studentů.
- Ukončilo předmět: 12 studentů.
- Průchodnost: 63 %
-
N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [5]
-
Předmět mi připomínal lineární algebru náročností a taky tím, že bylo potřebné dělat každý týden domácí úkoly, psát zápočtové písemky a průběžně se připravovat. Obtížnost moc vysoká nebyla, ale zejména v 6. semestru, kdy člověk nestíhá dopsat bakalářku, dal předmět docela zabrat.Tomáš Košlab
-
Teorie markovských řetězců, diskrétní stavy, v diskrétním i spojitém čase. Obsahem kurzu jsou i simulace řetězců v MatLabu.Radim Tichý
-
Jeden z TOP3 předmětů ve třeťáku.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
Zajímavý předmět, který byl skvěle přednášen.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
Nejtěžší předmět letního semestru ve třetím ročníku, ale také nejzajímavější a nejlepší. Nicméně vyžadoval průběžné učení v průběhu semestru na domácí úkoly a zápočtové písemky. 4 kredity se mi proto zdají málo, ještě když existují předměty, které se dají úspěšně zakončit jedním vrzem a kreditů mají 5 při stejné hodinové dotaci!studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
N :
Oznámkujte předmět [5]
Průměr odpovědi: 1.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 100 % [5]: 1 (výborně)
- 2 : 0 % [0]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
N :
Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [5]
Průměr odpovědi: 1.40
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
- 2 : 60 % [3]: ano
- 3 : 40 % [2]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
- 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká