[01MMDT2] Matematické metody v dynamice tekutin 2
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 2 / 5
- Procento hodnotících: 40 %
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Průchodnost předmětu
- Zapsaných na předmět: 5 studentů.
- Ukončilo předmět: 3 studentů.
- Průchodnost: 60 %
-
N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [2]
-
Hodnotím předmět výbornou, i když v letošní podobě by si zasluhoval asi pouze dostatečnou. Pan prof. Neústupa má tu vlastnost, že dokáže vysvětlit velmi komplikované věci z teorie NS rovnic tak, že se zdají být velmi přístupnými. Asi také proto je velmi žádaný i v zahraničí, kam dvakrát v semestru odcestoval. Vzhledem k probírané látce není jednoduché nalézt dostupnou a ekvivalentní náhradu. Pan doc. Kučera se sice snažil, ale přednášky s ním byly jedním slovem otřesné. Pokud se student dostane do situace, že kývá i když nechápe, protože ví, že mu vyučující nepomůže je to špatné. Na zkoušku se lze naučit i z poskytnutých materiálů, ale jedná se o látku, kde jsou dobré přednášky nutností.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Základy fyziky a matematiky proudění. Nejprve fyzikální část (tenzor deformace, zákony, N-S rovnice) poté přijde na řadu matematika a slabá řešení N-S rovnic. V této části se velmi využívá znalostí z funkcionální analýzy.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
N :
Oznámkujte předmět [2]
Průměr odpovědi: 1.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 100 % [2]: 1 (výborně)
- 2 : 0 % [0]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
N :
Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [2]
Průměr odpovědi: 1.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
- 2 : 100 % [2]: ano
- 3 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
- 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká