[01NUM2] Numerická matematika 2
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 7 / 20
- Procento hodnotících: 35 %
Průchodnost předmětu
- Zapsaných na předmět: 20 studentů.
- Ukončilo předmět: 18 studentů.
- Průchodnost: 90 %
-
N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [7]
-
Hlavním problémem předmětu jsou některé chybné definice a důkazy. Tyto chyby prý v praxi nevadí, avšak předmět je velmi teoretický, a tedy přítomnost takovýchto nesrovnalostí je velmi na škodu. Na chyby navíc není upozorňováno.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Pokračování přednášku z NUM1 v typickém Benešovském stylu. Méně chaotické než NUM1. Doplněné o psaní programu na řešení nějaké diferenciální rovnicestudijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Úvod do numerických schémat pro řešení diferenciálních rovnic.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Zajimavejsi nez NUM1.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Zábavné, přínosné.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Pokračování NUM1, prakticky se řeší hlavně diferenciální rovnice numerickystudijní průměr: (2.0, 2.5>
-
Pro mnohé lidi úplně zbytečný předmět s přemrštěnými nároky u zkouškystudijní průměr: (1.5, 2.0>
-
N :
Oznámkujte předmět [7]
Průměr odpovědi: 1.71
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 57 % [4]: 1 (výborně)
- 2 : 28 % [2]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 14 % [1]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
N :
Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [7]
Průměr odpovědi: 1.33
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
- 2 : 57 % [4]: ano
- 3 : 28 % [2]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
- 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká