[02DPD] Detektory a principy detekce
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 7 / 19
- Procento hodnotících: 36 %
Průchodnost předmětu
- Zapsaných na předmět: 19 studentů.
- Ukončilo předmět: 17 studentů.
- Průchodnost: 89 %
-
N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [6]
-
Předmět o kterém by určitě každý na EJCF měl něco málo vědět.Vladimír Žitka
-
Nudastudijní průměr: (2.0, 2.5>
-
Důležitý předmět ke státnicím EJČF.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Pro mě osobně poněkud nezajímavý předmět. Není příliš náročný.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
Na tomto předmětu byl zdaleka nejzajímavější seznam doporučené literatury. Přednášky dlouhé, v podstatě slovo od slova Knollova monografie. Nelze udržet pozornost, výklad je velmi monotónní. Problém toho, že na FJFI učí v první řadě odborníci a až v druhé učitelé.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Začíná se obecným popisem detektorů jako je například mrtvá doba, účinnost atd. Dále se probírají plynové a polovodičové detektory, scintilátory, fotonásobiče.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
N :
Oznámkujte předmět [7]
Průměr odpovědi: 2.43
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 14 % [1]: 1 (výborně)
- 2 : 57 % [4]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 28 % [2]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
N :
Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [7]
Průměr odpovědi: 1.33
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
- 2 : 71 % [5]: ano
- 3 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
- 4 : 14 % [1]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká