[02TSFA] Termodynamika a statistická fyzika
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 12 / 105
- Procento hodnotících: 11 %
Průchodnost předmětu
- Zapsaných na předmět: 105 studentů.
- Ukončilo předmět: 65 studentů.
- Průchodnost: 61 %
-
N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [11]
-
Na počátku je student vržen do vody a musí se naučit plavat. V úvodu semestru studenti z oborů s matematikou B nemají probránu problematiku vázaných extrémů, takže zhruba druhé a třetí cvičení jsou v lavicích k vidění obličeje užaslé nad tajemstvími, která zahalují výpočetní postupy. S postupem času úžas přechází ve skepsi a pocity odevzdanosti, neboť si každý uvědomí, že lepší už to nebude.Dalibor Repček
-
Krásný fyzikální předmět, ze kterého je zcela zbytečně dělán obrovský strašák. Je to předmět obsahově (a vlastně i formou) velmi zajímavý.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Velmi zajímavý předmět, bohužel ne úplně skvostně přednášený a cvičený.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Náročný přemět u kterého student někdy neví co má čekat.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
posledný predmet z úvodného kurzu fyzikystudijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Asi nejnáročnější fyzikální předmět. Ne až tak obsahem, ale požadavky na jeho porozumění.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Zajímavý předmět, strašný přednášející, velmi těžké testy...studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Předmět TSFA...Trocha statistiky, které nikdo moc nerozumí (protože statistika je až v třeťáku) a tak se projede jen letem světem a samotná termodynamika...Pokud někdo nemá z prváku TER a zároveň nedělá MAB4 tak bude mezi potenciály plavat jak ryba. Chyba není ani tak v samotném předmětu jako podle mne v jeho nešťastném umístění ve druháku. Prostě fyzika na FJFI...Předbíhá matematiku takže niko moc neví o čem je vlastně řeč.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Zajímavý a velmi obsáhlý předmět, hlavně v praxi bylo velké množství témat.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Zaujímavy predmetstudijní průměr: (2.0, 2.5>
-
Zábavné, ale náročné a místy matoucí.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
N :
Oznámkujte předmět [12]
Průměr odpovědi: 2.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 16 % [2]: 1 (výborně)
- 2 : 66 % [8]: 2
- 3 : 16 % [2]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
N :
Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [12]
Průměr odpovědi: 1.50
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
- 2 : 41 % [5]: ano
- 3 : 41 % [5]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
- 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká