[02ZFM2] Základy fyzikálních měření 2
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 14 / 93
- Procento hodnotících: 15 %
Průchodnost předmětu
- Zapsaných na předmět: 93 studentů.
- Ukončilo předmět: 62 studentů.
- Průchodnost: 66 %
-
N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [13]
-
Byl jsem rad dělat experimentystudijní průměr: neuveden
-
Doufám že dobrá příprava na PRA1. Jako volitelný předmět spíše náročný.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
operace s měřicími aparaturami a zpracování výsledků měření v latexustudijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Výuka použití základního vybavení fyzikální laboratoře a psaní protokolů z měření.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Nevzdávat se, i když ten protokol děláte třeba stokrát. Stojí to za to.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
tento předmět byl velmi užitečný a to hlavně pro budoucí předměty.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Potřeba k FYS. praktikům.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
Předmět funguje jako průprava pro fyzikální praktikum. Nároky jsou na papíře adekvátní, ale v reálu jsou požadavky asistentů občas přemrštěné. Nicméně pokud člověk projeví snahu je dostatečně připraven k absolvování fyzikálního praktika.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
Seznámíte se s laboratoří, je to takový průřez obory. Hlavní motivací je zřejmě naučit studenty zpracování měření, než samotné úlohy.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
Užitečný předmět, je důležité si vyzkoušet měření a psaní protokolů. Na druhou stranu je to dost časově náročné, protokoly zabijete víkendy, protože jsou na každý týden jeden.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
Výborná ukázka praktických pokusů.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
Nejlepší předmět léta. Plno zajímavých experimentů, které mi na střední škole chyběly. Na druhou stranu psaní protokolů zabralo velkém kvantum času.studijní průměr: (2.5, 3.0>
-
Správnosť kreditovej dotácie za ZFM sa blížila správnej asi tak ako lim 1/n sa blíži k nekonečnu.studijní průměr: (2.5, 3.0>
-
N :
Oznámkujte předmět [14]
Průměr odpovědi: 1.71
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 50 % [7]: 1 (výborně)
- 2 : 28 % [4]: 2
- 3 : 21 % [3]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
N :
Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [14]
Průměr odpovědi: 1.70
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
- 2 : 21 % [3]: ano
- 3 : 50 % [7]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
- 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká