[16IDOB] Principy integrujících dozimetrických metod
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 1 / 9
- Procento hodnotících: 11 %
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Průchodnost předmětu
- Zapsaných na předmět: 9 studentů.
- Ukončilo předmět: 6 studentů.
- Průchodnost: 66 %
-
N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [1]
-
Struktura předmětu podle mě postrádala motivaci se o něj po složení zkoušky nadále zajímat. Asi nejvíce nutný předmět za dobu studia. A možná ještě čas výuky na Bulovce od 7:30 a mít potom předmět na Břehové od 9:30 z hlediska přejíždění není úplně ideální,,,, na druhou hodinu člověk vždy doraz se zpožděním a to mezi 5 až 35 minutami , dle dopravní situace, což je ale problém rozvrháře.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
N :
Oznámkujte předmět [1]
Průměr odpovědi: 5.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: 1 (výborně)
- 2 : 0 % [0]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 100 % [1]: 5
N :
Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [1]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 100 % [1]: nevyjádřeno
- 2 : 0 % [0]: ano
- 3 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
- 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká