[16PAFZ1] Patologie,anatomie a fyziologie v zobrazovacích metodách 1
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 3 / 7
- Procento hodnotících: 42 %
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Průchodnost předmětu
- Zapsaných na předmět: 7 studentů.
- Ukončilo předmět: 6 studentů.
- Průchodnost: 85 %
-
N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [3]
-
Náplň předmětu nemá nic společného s jeho názvem. To mi ale ve výsledku vůbec nevadilo, i když na na to, co slibuje název, bych taky byla dost zvědavá. Polovina přednášek byla věnovaná ultrazvuku, druhá polovina magnetické rezonanci. Ultrazvuk přednáší lékař, u nějž oceňuji velmi dobré fyzikální porozumění a letité zkušenosti z praxe. Magnetickou rezonanci přednáší vynikající doc. Tintěra. Neuvěřitelný pán, který mě dokázal pro rezonanci neskutečným způsobem nadchnout.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Skvělý předmět! I když by mi vůbec nevadilo, kdybychom měli předmět, který by byl zaměřený jen na MR.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Velmi zhuštěný rychlokurz o MR a ultrazvuku. Je škoda, že pro tyto dvě modality není na Jaderce víc prostoru.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
N :
Oznámkujte předmět [3]
Průměr odpovědi: 1.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 100 % [3]: 1 (výborně)
- 2 : 0 % [0]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
N :
Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [3]
Průměr odpovědi: 1.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
- 2 : 100 % [3]: ano
- 3 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
- 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká