Čepila Jan Ing. Ph.D. - [02SF2] Subatomová fyzika 2
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 4 / 17
- Procento hodnotících: 23 %
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Celkové hodnocení [4]
1: |
|
50 % [2] |
2: |
|
25 % [1] |
3: |
|
25 % [1] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.50
- Průměr hodnocení: 1.75
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
- Medián: 1.33
- Průměr hodnocení: 1.59
Hodnocení v roli cvičící [4]
1: |
|
50 % [2] |
2: |
|
25 % [1] |
3: |
|
25 % [1] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.50
- Průměr hodnocení: 1.75
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
- Medián: 1.35
- Průměr hodnocení: 1.53
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [3]
-
Expertizu co se příkladů a probírané látky týče, schopnost veškeré dotazy zodpovědět srozumitelně a dobře.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Skvělé odborné znalosti, opravdu rozumí snad všemu co se týká oboru.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
Pristup k cvicenim a ze nic nehroti. Pohoda.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
-
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
-
Občas nechá bez povšimnutí i špatně zpracovaný příklad. Všeobecně se málo zapojuje do průběhu cvičení. Sice většinou lepší přístup než při cvičení ze SF1, ale pořád by mohl zlepšit vystupování a přístup ke studentům.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
-
Cvičení nejsou povinná, nicméně se asi vyplatí na ně chodit i pokud zrovna neprezentujete příklad.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
Subjektivně jednodušší a pochopitelnější příklady než na SF1.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [4]
Průměr odpovědi: 1.75
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 50 % [2]: 1
- 2 : 25 % [1]: 2
- 3 : 25 % [1]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [4]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 0 % [0]: obtížný
- 3 : 25 % [1]: středně obtížný
- 4 : 50 % [2]: lehký
- 5 : 25 % [1]: velmi lehký