Clarke Dunstan M.A. - [04AP2] Angličtina P2
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 10 / 67
- Procento hodnotících: 14 %
Celkové hodnocení [10]
1: |
|
50 % [5] |
2: |
|
0 % [0] |
3: |
|
50 % [5] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.00
- Průměr hodnocení: 2.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
- Medián: 1.33
- Průměr hodnocení: 1.59
Hodnocení v roli cvičící [10]
1: |
|
50 % [5] |
2: |
|
0 % [0] |
3: |
|
50 % [5] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.00
- Průměr hodnocení: 2.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
- Medián: 1.35
- Průměr hodnocení: 1.53
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [6]
-
Inovatívny prístup k výučbestudijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Pěkný akcentstudijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Oceňuji jeho dobrou náladu a nikdy nekončící snahu studenty přimět k aktivitě.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Ochotu a vstřícnost.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Veselý mladý přístup.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
vtip, přátelský přístup, ochotu řešit připomínky studentůstudijní průměr: (2.0, 2.5>
-
-
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2]
-
Naučit se učit.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Práce s několika dokumenty v elektronické podobě každou hodinu, listování v nich a přecházení od jednoho k druhému vede často ke zmatkům. Bylo by praktičtější mít na každou hodinu pouze jeden dokument a v něm pouze to, čím se skutečně budeme zabývat a ve správném pořadí.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [3]
-
Na cvičeniach oceňujem časti hodín s kolektívnou prácou a debaty o aktuálnych témachstudijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Celá koncepce hodin mi připadá poněkud nešťastná. Pochybuji o tom, že to někoho výrazně posunulo...studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Na výuce angličtiny mi vadí, že nemáme nějaký jednotný soubor, ve kterém by byla přehledně seřazena probíraná gramatika s cvičeními, která se dělají na přednáškách a případně některými cvičeními navíc, na domácí přípravu a se slovní zásobou. Nepřijde mi zrovna šťastné řešení dávat na web kopírované soubory, kde jsou jen cvičení na doplnění na hodině. Mrzí mě, že se tam musím na nadcházející hodinu připravovat z vlastních učebnic ze střední školy, kde rozsah často neodpovídá požadavkům na hodině.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [10]
Průměr odpovědi: 2.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 50 % [5]: 1
- 2 : 0 % [0]: 2
- 3 : 50 % [5]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [10]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 20 % [2]: obtížný
- 3 : 50 % [5]: středně obtížný
- 4 : 30 % [3]: lehký
- 5 : 0 % [0]: velmi lehký