Kraus Ivo prof. RNDr. DrSc. - [11UFPLN] Úvod do fyziky pevných látek
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 13 / 26
- Procento hodnotících: 50 %
Celkové hodnocení [12]
1: |
|
100 % [12] |
2: |
|
0 % [0] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
- Medián: 1.33
- Průměr hodnocení: 1.59
Hodnocení v roli přednášející [12]
1: |
|
100 % [12] |
2: |
|
0 % [0] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.13
- Medián: 1.36
- Průměr hodnocení: 1.66
-
Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [5]
-
Kniha/učebnice od pana profesora. Celkem hezky kopíruje přednášky a je moc hezky napsaná. Dělala jsem si i poznámky, ale asi je lepší poslouchat a radši si včas obstarat učebnici.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Zápisky stačí na pohodlné složení zkoušky bez učení věcí kolem. Kniha pana Krause je zajímavé počtení pro nadšence s obrázky pro lepší chápání věci.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Kniha pana profesora + vlastní zápisky. Kniha je určena hlavně pro třeťáky, takže jsme z ní probrali poměrně malou část. Je psaná velmi příjemně, dobře se z ní učí.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
Kniha Úvod do fyziky pevných látekstudijní průměr: (2.0, 2.5>
-
Kniha pana profesora je zajímavé čtení na chatu. Vytkl bych snad jen občasné typografické chyby.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
-
Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [7]
-
Pan profesor je přívětivý, evidentně se snaží nastolit přátelskou atmosféru. Ačkoliv jsem látku prošla celkem důkladně, občas jsem nepochopila, na co přesně se ptá. Začala jsem někde z druhé strany a když mě k tomu "dokopal", přišlo takové to "ahaaaa". Celkově bych to hodnotila jako pohodovou zkoušku.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Příjemné popovídání o fyzikálních principech v pevných látkách.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Přijdete, dostanete otázku co vás nejvíce zaujalo. O tom si přátelsky ale od píky popovídáte, dostanete čokoládku, výroční almanach a jdete spokojeně za A o půl 9 domů.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Takové milé popovídání. Kéž by všechny zkoušky byly jako tahle.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Přátelské popovídání na 15 - 40 min. Pokud chcete dobrou známku, hodí se znát i detaily (konkrétní čísla, která zazní na přednášce, různé tabulky...)studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
Zkouška je moc milé posezení, není čeho se bát, když se na to člověk podívá, tak není problém. Zkoušející je velice milý a člověk si tam nepřijde jako na jatkách, spíš naopak.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Neuvěřitelně příjemná zkouška (vlastně rozhovor), uteče vám rychle, i když trvá déle, a delší je i čekání na ni.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
-
P : Co na přednášející(m) oceňujete? [7]
-
Krásně povídá.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Ochotný, dobře naladěný, se zápalem pro věc. Skvělý vypravěč. Přesvědčí vás o tom, že to dokážete i sami vymyslet.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Výklad dokáže podat velice přívětivě. Stále vás ujišťuje jak to bude snadné a krásné a vy se tomu poddáte.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Velmi zajímavý výklad proložený historickými okénky, které přednášku zpestřují. Je vidět, že má pan profesor k předmětu vztah a velmi mu rozumí. Několikrát přinesl ukázat nějakou ze svých knih, kterých napsal nespočet.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
Zápal a umění látku pochopitelně vysvětlit.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Perfektně přednáší. Poutavě vysvětluje látku, přidá zajímavé příběhy ze života fyziků. Příjemný člověk. Obdivuji, kolik toho ví, kolik napsal knih (na některé si dělá reklamu na přednáškách).studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
Systematičnost. Přednáší tak, že to člověka zaujme a zaručeně nenudí.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
-
P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1]
-
Nicstudijní průměr: (2.0, 2.5>
-
P :
Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [12]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 66 % [8]: 90%-100%
- 2 : 33 % [4]: 75%-90%
- 3 : 0 % [0]: 50%-75%
- 4 : 0 % [0]: méně než 50%
Z :
Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [17]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 17 % [3]: Vlastní zápisky
- 2 : 35 % [6]: Skripta
- 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
- 4 : 11 % [2]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :
Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [12]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 8 % [1]: nevyjádřeno
- 2 : 91 % [11]: Ano a byly dobře rozvrstvené
- 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
- 4 : 0 % [0]: ne
P :
Oznámkujte přednášející(ho) [12]
Průměr odpovědi: 1.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 100 % [12]: 1 (výborný)
- 2 : 0 % [0]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5