Krbálek Milan doc. Mgr. Ph.D. - [01SMB2] Seminář z matematické analýzy B2
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 9 / 52
- Procento hodnotících: 17 %
Celkové hodnocení [9]
1: |
|
88 % [8] |
2: |
|
11 % [1] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.11
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
- Medián: 1.33
- Průměr hodnocení: 1.59
Hodnocení v roli přednášející [9]
1: |
|
88 % [8] |
2: |
|
11 % [1] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.11
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.13
- Medián: 1.36
- Průměr hodnocení: 1.66
-
P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2]
-
SMB2 mal voľnejšie tempo oproti prednáškam z MAB4, a študent mal viac času na pochopeniestudijní průměr: <1.0, 1.5>
-
užitočné v učení sa na skúškustudijní průměr: (2.0, 2.5>
-
-
P : Co na přednášející(m) oceňujete? [4]
-
Korektnost vyjadřování a schopnost vysvětlit probíranou látku.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Pekný zápis na tabuľu, zrozumiteľný výkladstudijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Opravdu hezky podané základy teorie míry a Lebesgueova integrálu doplněné spoustou příkladů, aby to téměř každý kdo je ochoten to pochopit pochopil.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
humor, dáva možnosť študentom možnosť prezentovať svoje nápadystudijní průměr: (2.0, 2.5>
-
-
P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1]
-
zápis na tabuli je perfektný !studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
P :
Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [9]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 100 % [9]: 90%-100%
- 2 : 0 % [0]: 75%-90%
- 3 : 0 % [0]: 50%-75%
- 4 : 0 % [0]: méně než 50%
P :
Oznámkujte přednášející(ho) [9]
Průměr odpovědi: 1.11
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 88 % [8]: 1 (výborný)
- 2 : 11 % [1]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5