Lavička Hynek Ing. Ph.D. - [02TER] Termika a molekulová fyzika
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 5 / 24
- Procento hodnotících: 20 %
Celkové hodnocení [5]
1: |
|
20 % [1] |
2: |
|
40 % [2] |
3: |
|
40 % [2] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.00
- Průměr hodnocení: 2.20
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
- Medián: 1.33
- Průměr hodnocení: 1.59
Hodnocení v roli cvičící [5]
1: |
|
20 % [1] |
2: |
|
40 % [2] |
3: |
|
40 % [2] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.00
- Průměr hodnocení: 2.20
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
- Medián: 1.35
- Průměr hodnocení: 1.53
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [3]
-
k danému příkladu hledá obrázky na internetu pro lepší představivoststudijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Hmmm... byl lepší než jeho záskok (Bažant). Měl v celku rozvržené co se bude dělat, prošli jsme všechno.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
"Rozumíte tomu?" Celá třída zděšením zírá na tabuli, co se to stalo, napsalo. "Výborně, tak jdeme dál."studijní průměr: (2.5, 3.0>
-
-
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [3]
-
chodit včas a snažit se stihnout projet co nejvíce příkladůstudijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Přívětivost k studentům. Sytém vyvolávání (pokud se posadíte na nesprávné místo jste u tabule každou hodinu). Znát řešení k příkladům co jsou ve sbírce, když se někdo na nějaký záludnější zeptal netušil co s tím popřípadě proč to děláme. Chodil tak 10-20 minut pozdě.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Upravit tempo počítání příkladů. Přišlo mi, že jsme moc příkladů nedopočítali.studijní průměr: (2.5, 3.0>
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
-
Projíždění sbírky příkladů z termiky.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [5]
Průměr odpovědi: 2.20
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 20 % [1]: 1
- 2 : 40 % [2]: 2
- 3 : 40 % [2]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [5]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 40 % [2]: obtížný
- 3 : 20 % [1]: středně obtížný
- 4 : 40 % [2]: lehký
- 5 : 0 % [0]: velmi lehký