Mareš Jan doc. RNDr. CSc. - [01TKOB] Teorie kódování B
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 3 / 8
- Procento hodnotících: 37 %
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Celkové hodnocení [3]
1: |
|
33 % [1] |
2: |
|
0 % [0] |
3: |
|
33 % [1] |
4: |
|
33 % [1] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 3.00
- Průměr hodnocení: 2.67
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
- Medián: 1.33
- Průměr hodnocení: 1.59
Hodnocení v roli přednášející [3]
1: |
|
33 % [1] |
2: |
|
0 % [0] |
3: |
|
33 % [1] |
4: |
|
33 % [1] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 3.00
- Průměr hodnocení: 2.67
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.13
- Medián: 1.36
- Průměr hodnocení: 1.66
-
P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2]
-
Návštěvování přednášek nijak mě neovlivnilo ani nijak mi neprospělo, příště bych preferovala samostudium tohoto předmětustudijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Přednášky byly na průměrné úrovni.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
-
Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [1]
-
Skriptastudijní průměr: (1.5, 2.0>
-
-
Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [3]
-
Zkouška byla jednoduchá, náhodně dostanete dvě témata, která si vypracujete na papír a pak se necháte ústně vyzkoušet.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Nejdřív dává otázku, máte na to nějaký čas, pak už všechno závísí jenom na náladě zkoušejícího, na teplotě venku, na to, jak pozdě jste chodili na přednášky apod.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Zkouška byla velmi nešťastně vedena. Zkoušejícímu se musí člověk trefit do noty a odhadovat pojmy, které chce zkoušející slyšet - pojmy definované ve skriptech nebývají u zkoušky akceptovány jako správné. Zkoušející se na studentech rád vozí a dokazuje jim, kdo je u zkoušky pánem. Bohužel, neobjektivní hodnocení znalostí předvedených u zkoušky bývá často shrnuto stylem "Vy tomu ale vůbec nerozumíte", bez ohledu na průběh zkoušky. Snad už nenarazím na další předmět s touto osobou.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
-
P : Co na přednášející(m) oceňujete? [1]
-
Dochvilnoststudijní průměr: (1.5, 2.0>
-
-
P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1]
-
Srozumitelnost výkladu. Chaotický zápis na tabuli člověka velmi snadno zmate a znudí. Ukázat praktické možnosti využítí probraných partií.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
P :
Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [3]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 66 % [2]: 90%-100%
- 2 : 0 % [0]: 75%-90%
- 3 : 33 % [1]: 50%-75%
- 4 : 0 % [0]: méně než 50%
Z :
Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [4]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: Vlastní zápisky
- 2 : 50 % [2]: Skripta
- 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
- 4 : 0 % [0]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :
Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [3]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
- 2 : 66 % [2]: Ano a byly dobře rozvrstvené
- 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
- 4 : 33 % [1]: ne
P :
Oznámkujte přednášející(ho) [3]
Průměr odpovědi: 2.67
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 33 % [1]: 1 (výborný)
- 2 : 0 % [0]: 2
- 3 : 33 % [1]: 3
- 4 : 33 % [1]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5