Mikyška Jiří doc. Ing. Ph.D. - [01VYMA] Vybrané partie z matematiky
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 11 / 59
- Procento hodnotících: 18 %
Celkové hodnocení [6]
1: |
|
100 % [6] |
2: |
|
0 % [0] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
- Medián: 1.33
- Průměr hodnocení: 1.59
Hodnocení v roli přednášející [6]
1: |
|
100 % [6] |
2: |
|
0 % [0] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.13
- Medián: 1.36
- Průměr hodnocení: 1.66
-
P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
-
Zaujímavé najmä uvádzanými príkladmi.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
-
Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [2]
-
Hlavně vlastní zápisky z přednášek.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Používal jsem vlastní zápisky, nicméně nebyl problém ani s použitím wikiskript.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
-
Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [2]
-
Nemůžu hodnotit, vzal jsem "instantní" C.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Zkouška byla naprosto v pohodě. Pan Mikyška byo ochotná a vypsal i dodatečné termíny. Zkouška měla 2 části - písemnou (příklady - z látky probrané na cvičení) a ústní na které se požadovalo porozumnění látky. Ústní část nebyla náročná.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
-
P : Co na přednášející(m) oceňujete? [4]
-
Hezké a smyslupné vyjádřování.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Srozumitelně vše vysvětlí a má dobře koncipovaný zápis na nabuli. Jednak se to dobře opisuje a také podle toho lze měřit čas.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Velice oceňuji možnost uznání známky ze zkoušky po napsání zápočtových testů na dostatečně vysoký počet bodů. Dále pak jeho postoj k podvádění během testů.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Uvádza príklady počas preberania teórie, učivo je potom pochopitelnejšie a zrozumitelnejšie.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
-
P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2]
-
Možná malinko větší písmo na tabuli i za cenu mazání jedné tabule během přednášky.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Písať väčšie písmená. Sedela som vždy v druhej rade a mala som problém prečítať niečo z tabule. Inak je super rečník :)studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
P :
Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [6]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 83 % [5]: 90%-100%
- 2 : 16 % [1]: 75%-90%
- 3 : 0 % [0]: 50%-75%
- 4 : 0 % [0]: méně než 50%
Z :
Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [13]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 38 % [5]: Vlastní zápisky
- 2 : 0 % [0]: Skripta
- 3 : 7 % [1]: Wikiskripta
- 4 : 0 % [0]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :
Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [11]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 27 % [3]: nevyjádřeno
- 2 : 72 % [8]: Ano a byly dobře rozvrstvené
- 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
- 4 : 0 % [0]: ne
P :
Oznámkujte přednášející(ho) [6]
Průměr odpovědi: 1.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 100 % [6]: 1 (výborný)
- 2 : 0 % [0]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5