Oberhuber Tomáš Ing. Ph.D. - [01PAA] Paralelní algoritmy a architektury
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 2 / 14
- Procento hodnotících: 14 %
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Celkové hodnocení [4]
1: |
|
50 % [2] |
2: |
|
50 % [2] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.50
- Průměr hodnocení: 1.50
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
- Medián: 1.33
- Průměr hodnocení: 1.59
Hodnocení v roli cvičící [2]
1: |
|
50 % [1] |
2: |
|
50 % [1] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.50
- Průměr hodnocení: 1.50
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
- Medián: 1.35
- Průměr hodnocení: 1.53
Hodnocení v roli přednášející [2]
1: |
|
50 % [1] |
2: |
|
50 % [1] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.50
- Průměr hodnocení: 1.50
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.13
- Medián: 1.36
- Průměr hodnocení: 1.66
-
P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
-
Zmenšil bych množství učiva a hodinovou dotaci, resp. jí nějak rozvrstvil než 4 hodiny v pondělí odpoledne.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
-
P : Co na přednášející(m) oceňujete? [2]
-
Aktivně na materiálech a přednášce pracuje, udržuje je aktuální. Očividně čte anketu a snaží se zapracovávat připomínky. Například ústupek z povinné účasti na přednáškách mi přijde velmi rozumný!studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Zejména snahu předmět neustále zlepšovat. Je to jeden z mála předmětů, který je opravdu aktuální a prezentace se mění podle aktuálního dění v oboru. Také, že opravdu řídil podle ankety z minulých let a snažil se předmět podle návrhů ankety zlepšit. Oceňuji také snahu nedělat předmět příliš technicky náročný (dobrý přehled získají i ti, kteří počítačům vůbec uvnitř vůbec nerozumí), že jde hlavně o to mít základní představy o fungování. Tento předmět sedí panu doktoru Oberhuberovi úplně nejvíc, je vidět velký přehled, který nad probíranou látkou má, a i proto jsou přednášky zajímavější a zábavnější.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
-
P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1]
-
Struktura přednášek byla fajn, jen některé věci se možná probíraly zbytečně zdlouhavě a šly by probrat rychleji. Obecně co se týče přednášení a hlasu, je ještě trochu co zlepšovat, ale každým rokem, je přednášející lepší a lepší a je vidět, že na sobě pracuje a dělá velké pokroky.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
-
Zápočtový program byl poměrně náročný. Volnost je sice hezká, ale nejsou jasné požadavky a to dost stěžuje získání zápočtu. Bylo by vhodné tohle nějak specifikovat. Navrhované zápočtové práce jsou navíc poměrně náročné a informace z přednášky tomu moc nepomáhají (co z přednášky pomůže pochopit algoritmus z obarvování grafů a vymyslet paralelní variantu?).studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
P :
Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [2]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 50 % [1]: 90%-100%
- 2 : 50 % [1]: 75%-90%
- 3 : 0 % [0]: 50%-75%
- 4 : 0 % [0]: méně než 50%
P :
Oznámkujte přednášející(ho) [2]
Průměr odpovědi: 1.50
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 50 % [1]: 1 (výborný)
- 2 : 50 % [1]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [2]
Průměr odpovědi: 1.50
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 50 % [1]: 1
- 2 : 50 % [1]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [2]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 100 % [2]: obtížný
- 3 : 0 % [0]: středně obtížný
- 4 : 0 % [0]: lehký
- 5 : 0 % [0]: velmi lehký