Koniarová Irena Ing. Ph.D. - [16RFRT1] Radiologická fyzika-radioterapie 1
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 2 / 6
- Procento hodnotících: 33 %
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Celkové hodnocení [4]
1: |
|
100 % [4] |
2: |
|
0 % [0] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
- Medián: 1.33
- Průměr hodnocení: 1.59
Hodnocení v roli cvičící [2]
1: |
|
100 % [2] |
2: |
|
0 % [0] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
- Medián: 1.35
- Průměr hodnocení: 1.53
Hodnocení v roli přednášející [2]
1: |
|
100 % [2] |
2: |
|
0 % [0] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.13
- Medián: 1.36
- Průměr hodnocení: 1.66
-
P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
-
Byl to fofr, ale je mi jasné, že to nejde jinak. Látky je hodně.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
-
Bylo dáno k dispozici velké množství příkladů, takže díky nim mohl člověk u mnohých typů úloh nahlédnout podstatu z více úhlů a tak ji lépe pochopit.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
-
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
-
U některých příkladů, které se nedělaly na cvičení, ale které se objevily v zápočtovém testu, bych ocenil komentář ohledně postupu řešení a se zdůvodněním kroků řešení (třeba proč se v praxi dělá zrovna tento postup a ne jiný).studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
-
Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [2]
-
Prezentace a jiné poskytnuté materiály na Běhounkovi.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
vlastní zápisky, prezentace, trošku skriptastudijní průměr: <1.0, 1.5>
-
-
Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [2]
-
Nejdříve jsme dostali test - kombinace testových otázek a otevřených otázek. (Dost promakané) Pokud měl člověk, tuším, nad 80% mohl na ústní, kde jsme dostali doplňující otázky k tomu, co bylo nejasné v testu a pak následovala konzultace protokolů. Zkouška to byla asi nejtěžší v tomhle semestru, ale náročnost byla odpovídající důležitosti předmětu vzhledem k praktickým povinnostem radiologického fyzika.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Zkoušející je náročná, ale objektivní. Nesnaží se nachytat.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
-
P : Co na přednášející(m) oceňujete? [2]
-
Perfektní znalosti, dlouholeté zkušenosti, snahu naslouchat a vyslyšet studenty, neuvěřitelnou pracovitost. Neznáme ji jinak než s milým úsměvem a dobrou náladou.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Přednášející rozumí látce a velmi jí záleží na tom, aby jí rozuměli od podstaty i studenti. Velmi oceňuju kvalitní materiály, které nám byly dány k dispozici a které byly průběžně doplňovány (a včas!). Předmět měl jasně daná pravidla, takže člověk věděl, na čem je.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
-
Ze začátku to je celkem fuška než se člověk sžije se vzorci a vůbec typem příkladů.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
P :
Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [2]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 100 % [2]: 90%-100%
- 2 : 0 % [0]: 75%-90%
- 3 : 0 % [0]: 50%-75%
- 4 : 0 % [0]: méně než 50%
Z :
Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [4]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 25 % [1]: Vlastní zápisky
- 2 : 0 % [0]: Skripta
- 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
- 4 : 25 % [1]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :
Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [2]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
- 2 : 100 % [2]: Ano a byly dobře rozvrstvené
- 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
- 4 : 0 % [0]: ne
P :
Oznámkujte přednášející(ho) [2]
Průměr odpovědi: 1.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 100 % [2]: 1 (výborný)
- 2 : 0 % [0]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [2]
Průměr odpovědi: 1.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 100 % [2]: 1
- 2 : 0 % [0]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [2]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 100 % [2]: obtížný
- 3 : 0 % [0]: středně obtížný
- 4 : 0 % [0]: lehký
- 5 : 0 % [0]: velmi lehký