Průša Petr Ing. Ph.D. - [16ZPRA] Základní praktikum
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 2 / 10
- Procento hodnotících: 20 %
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Celkové hodnocení [2]
1: |
|
50 % [1] |
2: |
|
50 % [1] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.50
- Průměr hodnocení: 1.50
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
- Medián: 1.33
- Průměr hodnocení: 1.59
Hodnocení v roli cvičící [2]
1: |
|
50 % [1] |
2: |
|
50 % [1] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.50
- Průměr hodnocení: 1.50
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
- Medián: 1.35
- Průměr hodnocení: 1.53
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [2]
-
rozumí tomu do nejmenšího detailu, až se člověk občas zrtácí, když mu vysvětluje, co bude dělatstudijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Pan Průša tomu opravdu rozumí a když se zeptáte tak srozumitelně vysvětlí co vám není jasné.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
-
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
-
U některých úloh popisuje velice podrobně elektroniku daných měřících aparatur. Pro některé studenty je veškerá elektronika a přístroje něco úplně neznámého, a proto by se hodil nějaký polopatičtější přístup, nebo třeba poskytnout nějaký souhrn elektroniky v pdf - co se jak jmenuje a co to dělá, na jakém principu to funguje, co to může ovlivnit... Bylo by pak jednodušší pochopit jednotlivé komponenty měřeného signálu a rozeznat je spolehlivěji od šumu nebo dalších nežádoucích efektů.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
-
zkusit udělat lepší návody k jednotlivým úlohám, aby student přesně věděl, co se po něm chce, případně naznačit, jak na tostudijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Obecně jde o zajímavý předmět v rozumném časovém rozsahu. Všichni cvičící/vyučující jsou schopni velice dobře vysvětlit to, co vám není jasné.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [2]
Průměr odpovědi: 1.50
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 50 % [1]: 1
- 2 : 50 % [1]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [2]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 50 % [1]: obtížný
- 3 : 50 % [1]: středně obtížný
- 4 : 0 % [0]: lehký
- 5 : 0 % [0]: velmi lehký