Šťovíček Pavel prof. Ing. DrSc. - [01FA2] Funkcionální analýza 2
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 8 / 22
- Procento hodnotících: 36 %
Celkové hodnocení [15]
1: |
|
60 % [9] |
2: |
|
40 % [6] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.40
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
- Medián: 1.33
- Průměr hodnocení: 1.59
Hodnocení v roli cvičící [7]
1: |
|
71 % [5] |
2: |
|
28 % [2] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.29
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
- Medián: 1.35
- Průměr hodnocení: 1.53
Hodnocení v roli přednášející [8]
1: |
|
50 % [4] |
2: |
|
50 % [4] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.50
- Průměr hodnocení: 1.50
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.13
- Medián: 1.36
- Průměr hodnocení: 1.66
-
P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2]
-
Kombinace více přednášek s prof. Šťovíčkem za sebou je velmi náročná. Není lehké udržet pozornost.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Přednášky nejsou tak zábavné, jako od pana tajemníka, ale alespoň si na tabuli všechno přečtete.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [5]
-
Zachovává klid i když student nic neví a všechno mu vysvětlístudijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Snahu komunikovat více se studenty.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Jedno z nejlepších cvičení za celou dobu studia.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Jeden z nejlepších cvičících! Člověka u tabule, i když neví, zbytečně neztrapňuje. Maximálně se shovívavě usmívá :-) Příklady jsou voleny velmi dobře a průřezově.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Velice dobře vysvětlené příklady.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
-
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
-
Snažit se více pracovat s postupy, které navrhují studenti a hlavně se vyjádřit, zda jsou chybné, či ne. Ne prostě jen místo toho ukázat svůj vlastní postup.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
-
Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [4]
-
díky dobře vedeným přednáškám není problém se učit z vlastních poznámekstudijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Zápisky spolužáků + wikiskripta.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
vlastní zápisky + v malé míře wikisriptastudijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Vlastní zápiskystudijní průměr: <1.0, 1.5>
-
-
Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [3]
-
Zkouška poměrně náročná, velmi podobná té z MMF. Zkoušející opravdu dokáže odhalit, jak moc tomu student rozumí. Na všechno je dostatek času.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Rozumná obtížnost - první je příklad, který většinou vychází ze cvičení a poté klasicky několik otázek z jedné oblasti.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Po počáteční písemce (většinou "dokažte, že .. ") přichází klasická ústní. Pan profesor je milý a hodný, nekřičí a i pomůže. Velmi příjemná zkouška.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
-
P : Co na přednášející(m) oceňujete? [5]
-
dobře strukturovaná přednáška, dá se naučit z poznámek. Zkouška rozumné obtížnostistudijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Opravdu dobré porozumění předmětu.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Preciznost zápisu.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Velmi kvalitně vedený výklad, srozumitelný a logicky strukturovaný. Jeden z nejlepších přednášejících!studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Velice kvalitní zápis na tabuli, srozumitelné vyjadřování.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
-
P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [3]
-
Projev pana profesora je lehce monotonní, na druhou stranu je lepší takový projev, než chaos v přednášce.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Více komunikace se studenty. Méně monotonie.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Když pan profesor skončí psaní do jednoho sloupce, stáhne si tabuli a začne psát na její druhou polovinu. Bohužel tím ale (většině třídy) znemožní dopsání informací z konce prvního sloupce. Občas jsou přednášky trochu monotonní.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [3]
-
Cvičení s FA2. Studenta možná mírně překvapí, když nechodí k tabuli na příklady, ale na důkazy. Vše je mu ale při nejhorším polopaticky vysvětlenostudijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Asi by bylo lepší, kdyby cvičící nebyl totožný se zkoušejícím.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Člověk by neřekl, že se dají cvičit důkazy... a hle, ono to funguje!studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
P :
Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [8]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 87 % [7]: 90%-100%
- 2 : 0 % [0]: 75%-90%
- 3 : 0 % [0]: 50%-75%
- 4 : 12 % [1]: méně než 50%
Z :
Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [11]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 45 % [5]: Vlastní zápisky
- 2 : 0 % [0]: Skripta
- 3 : 9 % [1]: Wikiskripta
- 4 : 0 % [0]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :
Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [7]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
- 2 : 100 % [7]: Ano a byly dobře rozvrstvené
- 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
- 4 : 0 % [0]: ne
P :
Oznámkujte přednášející(ho) [8]
Průměr odpovědi: 1.50
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 50 % [4]: 1 (výborný)
- 2 : 50 % [4]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [7]
Průměr odpovědi: 1.29
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 71 % [5]: 1
- 2 : 28 % [2]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [7]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 0 % [0]: obtížný
- 3 : 42 % [3]: středně obtížný
- 4 : 42 % [3]: lehký
- 5 : 14 % [1]: velmi lehký