Tušek Matěj Ing. Ph.D. - [01DIFR] Diferenciální rovnice
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 6 / N/A
- Procento hodnotících: N/A %
Celkové hodnocení [6]
1: |
|
16 % [1] |
2: |
|
16 % [1] |
3: |
|
50 % [3] |
4: |
|
16 % [1] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 3.00
- Průměr hodnocení: 2.67
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
- Medián: 1.33
- Průměr hodnocení: 1.59
Hodnocení v roli cvičící [6]
1: |
|
16 % [1] |
2: |
|
16 % [1] |
3: |
|
50 % [3] |
4: |
|
16 % [1] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 3.00
- Průměr hodnocení: 2.67
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
- Medián: 1.35
- Průměr hodnocení: 1.53
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [4]
-
Veselost, ochotu pomáhat, velmi přátelský přístup ke studentům.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
To, že se předem vše zopakovalo a to, že nám ukázal některé triky a způsoby řešení typů rovnic, které se na přednáškách nedělaly.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Konstantně dobrou náladu, ochotu.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
energii, ochotu konzultovat (alespoň ve zkouškovém)studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
-
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [4]
-
Být lépe připraven na hodinu! Často jsme na hodině (ku překvapení pana doktora) našli ještě XY dalších řešení! Pan doktor ani neví, jak vypadají písemky u zkoušky, co všechno se u nich od nás vyžaduje (jestli jen výsledek a def. obor, anebo i dodefinování v bodech nespojitosti, dělání limit, prodlužování řešení...). Zřejmě vázne komunikace mezi panem prof. Benešem a zbytkem lidí, kteř se na výuce DIFRu podílejí...studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Rozhodně mít příklady předem vyřešené a obecně působit připravenějším dojmem!studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Chápu, že tento předmět cvičí poprvé, ale tím spíš by měl být na cvičení 100% připraven, což mi přišlo, že nebyl. Navíc vázla komunikace s přednášejícím - jak nás má cvičící připravit na zkoušku, když neví, co se od nás v písemce čeká?studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
rozhodně se na cvičení více připravovat. nejenom si příklady spočítat, ale rozmyslet, jak je chce učit. při dohadování o správnosti postupu se kousnout do jazyka předtím, než řekne "ve wikiskriptech to tak je".studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [3]
-
První a snad i poslední cvičení podle wikiskript, která jsem zažil. Kvůli tomhle opravdu nestálo za to vstávat na půl osmou, naštěstí byla cvičení pouze po každé druhé neděli.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Procvičit více řešení soustav, jinak je látka relativně dobře rozvržena.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Cvičení mi přišla velmi chaotická a nic moc jsem si z nich neodnesla - pouze dojem, že když najdu řešení, možná někdy najdu i nějaké jiné, pak je někdy možná spojím, někdy taky ne, a jindy zase k nekonečnu řešení najdu ještě další nekonečno (nebo dvě, jak se zrovna chce). Zkrátka nepočítejte s tím, že si osvojíte nějaký systém, který by vám následně byl platný při zkouškové písemce, v níž se sebemenší nedokonalost trestá stržením minimálně třetiny bodů. Škoda.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [6]
Průměr odpovědi: 2.67
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 16 % [1]: 1
- 2 : 16 % [1]: 2
- 3 : 50 % [3]: 3
- 4 : 16 % [1]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [6]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 0 % [0]: obtížný
- 3 : 16 % [1]: středně obtížný
- 4 : 33 % [2]: lehký
- 5 : 50 % [3]: velmi lehký