Vrána Leopold Ing. - [01MAA4] Matematická analýza A4
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 5 / 22
- Procento hodnotících: 22 %
Celkové hodnocení [5]
1: |
|
40 % [2] |
2: |
|
40 % [2] |
3: |
|
20 % [1] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.00
- Průměr hodnocení: 1.80
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
- Medián: 1.33
- Průměr hodnocení: 1.59
Hodnocení v roli přednášející [5]
1: |
|
40 % [2] |
2: |
|
40 % [2] |
3: |
|
20 % [1] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.00
- Průměr hodnocení: 1.80
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.13
- Medián: 1.36
- Průměr hodnocení: 1.66
-
P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [3]
-
Zážitek, který se nezapomíná. Bylo by fajn, kdyby se člověk donutil před i po přednášce si projít wikiskripta.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Je mnoho co zlepšovat, na druhou stranu tomu pan tajemník zřejmě opravdu skvěle rozumí.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
stojí za to! už teď mi to chybístudijní průměr: (1.5, 2.0>
-
-
Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [4]
-
Wikiskripta a vlastní zápisky bohatě postačují.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Zápisky, wikiskripta, Kluvánek (koplexka)studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Wikiskripta, občas skripta pana tajemníka.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
zápisky, průvodce, skripta, příklady z FTPstudijní průměr: (1.5, 2.0>
-
-
Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [5]
-
Přistupte na hru.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Velmi milá zkouška, člověk se na ni těšil. Pan tajemník je gentleman každým coulem a během zkoušky to dává najevo. Dokonce vás přesvědčuje, ať neberete B (a to mu řeknete, že jej berete, dokonce třikrát) Je mi líto, že už s ním další zkoušku absolvovat nebudu. Bylo by mi ctí!studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Zkouška má příjemnou atmosféru a je objektivní.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Průběh podobný jako u MAA3, tedy poklidný (sice pořád říká, že vás vyrazí, ale to si jen dělá srandu). Dostanete vodu a dostatek času. Až budete u něj, neříkejte nic, za co byste nevložili ruku do ohně, mylné tvrzení automaticky znamená zásadní posun ve známce dolů! Raději si řekněte o nějaký čas na rozmyšlenou - dostenete ho. U zkoušky je často lepší říct, že nevíte, než říct nepravdu. Na známce ze zkouškové písemky prakticky nesejde. Lidé co jakž takž prošli mohou dostat za A a ti, co to dali bezchybně mohou letět... Samozřejmě ale že bezchybná písemka vám zajistí minimum narážek typu "já vás vyrazím hned jak si udělám kafe", takže se to vyplatí.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
zkouška z analýzy, to není jen tak nějaká zkouška - to je rituál. přijdete na písemku, spočítáte to (letos se do toho cvičící vložili s kreativitou a mít jen spočítané příklady z FTP nestačilo), pak následuje hromadný přesun na Břehovku a dýchánek s analýzou a minerálkou. stejné jako v zimě, prostě Vraní zkouška. nepřesnost vám neprojde, ale je to vše velmi v pohodě a milé. jen bych byla docela ráda, kdyby si pan Vrána při udělování známky odpustil kousavé poznámky o oboru, který hodlá dozkoušený studovat, přesněji o jeho vhodnosti pro něj. je to konec druháku, tak nějak už není úplně cesty zpět.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
-
P : Co na přednášející(m) oceňujete? [5]
-
Nadšení, živost, eleganci, vtip.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Gentlemanství! To hovoří za vše. To, jaký jen a jak se chová a jak přednáší.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Vtip, ochotu konzultovat.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Jeho porozumění učivu, veselé (až komickéú vystupování, hýření vtipem.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
zapálení pro věc, neuvěřitelný přehled v předmětu. taky to, že v letním semestru začal více psát na tabuli (pořád řídce, ale při troše snahy už se to dalo zrekonstruovat)studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
-
P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [3]
-
Nic, v podstatě nic k zlepšení. Občas snad "slétnout z vraních výšin" (napsáno slovy klasika) a některé části ještě více okomentovat (komplexka - Laurent)studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Lepší (více korektní - jen půlka předpokladů se na tabuli napíše, zbytek se zašeptá pod fousy....) zápis na tabuli, snaha o to, aby tomu studenti mohli rozumět (u poloviny předpokladů nikdy nepochopíte, proč tam vlastně jsou...). Dále by neuškodilo, kdyby nějak motivoval studenty k vlastní práci na probírané látce (dobrovolné úkoly třeba). Snaha o poskytnutí skutečné odpovědi na dotaz, nikoli snaha daného tázajícícho zesměšnit a hrát uraženého (jo, je to sranda jednou dvakrát, ale když vlastně pan tajemník pořádně neodpoví na žádný dotaz, tak se po pár hodinách přestanete ptát a jen tupě opisujete...) - o tom matematika podle mě není.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
dotahovat důkazy na přednášce tak pečlivě, jako je chce na zkoušce slyšet od násstudijní průměr: (1.5, 2.0>
-
P :
Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [5]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 60 % [3]: 90%-100%
- 2 : 0 % [0]: 75%-90%
- 3 : 0 % [0]: 50%-75%
- 4 : 40 % [2]: méně než 50%
Z :
Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [9]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 22 % [2]: Vlastní zápisky
- 2 : 0 % [0]: Skripta
- 3 : 11 % [1]: Wikiskripta
- 4 : 22 % [2]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :
Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [5]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 20 % [1]: nevyjádřeno
- 2 : 80 % [4]: Ano a byly dobře rozvrstvené
- 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
- 4 : 0 % [0]: ne
P :
Oznámkujte přednášející(ho) [5]
Průměr odpovědi: 1.80
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 40 % [2]: 1 (výborný)
- 2 : 40 % [2]: 2
- 3 : 20 % [1]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5