Vysoký Jan Ing. Ph.D. - [02GMF2] Geometrické metody fyziky 2
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 1 / 1
- Procento hodnotících: 100 %
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Celkové hodnocení [1]
1: |
|
100 % [1] |
2: |
|
0 % [0] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
- Medián: 1.33
- Průměr hodnocení: 1.59
Hodnocení v roli cvičící [1]
1: |
|
100 % [1] |
2: |
|
0 % [0] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
- Medián: 1.35
- Průměr hodnocení: 1.53
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
-
Cvičení bylo vynikající, myslím, že ilustrovat zavedené pojmy na něčem snadno představitelném, jako je frame bundle je velmi dobrý nápad.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
-
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
-
Ovšem možná by nebylo špatné občas zabrousit i k jiným strukturám než frame bundle, které se ve fyzice používají, aby člověk viděl lépe tu spojitost s fyzikou i na jiných příkladech.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
-
Rozhodně by pomohlo, kdyby bylo cvičení synchronizované s přednáškou tak, aby se nejprve ukázala konstrukce ve frame bundle a potom se přinesla abstraktní definice a dokázalo se, že to nějak sedí. Když člověk totiž nejdřív slyší tu definici s přednášky, tak vůbec není jasné, co daný objekt představuje, a proč je ta definice zrovna takhle. Ideální by asi bylo, kdyby to dělal jeden člověk (ideálně Vysouš) a nebylo to rozdělené na cvičení a přednášku, protože v současnosti to cvičení stejně není cvičení, ale přednáška.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [1]
Průměr odpovědi: 1.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 100 % [1]: 1
- 2 : 0 % [0]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [1]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 0 % [0]: obtížný
- 3 : 100 % [1]: středně obtížný
- 4 : 0 % [0]: lehký
- 5 : 0 % [0]: velmi lehký