Vygenerováno 02/12/2019 21:11:02

Statický export FJFI léto 18/19 (104)

  1. Statistiky

  2. Otázky

    1. FJFI

      • Průměrné obdržené hodnocení: 1.85
      • Počet obdržených hodnocení: 132
      • Obdržené známky:
        1 je nejlepší

        1. 54
        2. 56
        3. 12
        4. 8
        5. 2
    2. knihovna, studovny, učebny

      1. Knihovna mi poslala až druhou upomínku na vracení knihy. Původně jsem myslel, že se mi kniha prodlouží i přes druhý semestr, protože mi paní knihovnice sdělila na začátku druhého semestru, ať si jí nechám, že se mi může hodit..

        • Studijní průměr: <1.0, 1.5>
        • Studijní program:
        • Známka: None
        • Jméno: None
        • Ročník: 1


      2. Na Břehovce se objevila tiskárna přístupná i pro studenty! přece to není nemožné!

        • Studijní průměr: (2.0, 2.5>
        • Studijní program:
        • Známka: None
        • Jméno: None
        • Ročník: None


      3. Chtěla bych tu pochválit knihovnu a studijní oddělení, fungují skvěle.

        • Studijní průměr: (1.5, 2.0>
        • Studijní program:
        • Známka: None
        • Jméno: None
        • Ročník: None


      4. Stále chybí mikrovlnka.

        • Studijní průměr: <1.0, 1.5>
        • Studijní program:
        • Známka: None
        • Jméno: None
        • Ročník: 2


      5. Rád bych se dostal k závěrečným pracím ostatních studentů i pohodlnějším způsobem, než že musím napsat do knihovny, jakou práci si chci přečíst, aby mi ji připravili. Poté přijdu do knihovny a zjistím, že pokud si chci úseky práce přečíst jinde než v knihovně, tak je z práce musím opsat, protože pdf dokument práce si z CD zkopírovat nesmím. Toto znepříjemňuje snahu o seznámení se s pracemi, které byly na fakultě zpracovány předchozími studenty a které mohou stávajícím studentům pomoci s představou o podobě závěrečné práce. Dále je složitější hledání zdrojů a informací pro vlastní plnění závěrečné práce. Práce by se mohly zveřejňovat na internetu, jako to obvykle dělají ostatní školy, nebo by alespoň mohly být dostupné na internetu pro studenty fakulty. Dostupnost prací pouze v knihovně podle mě zbytečně komplikuje snahu studentů se zájmem o jiné závěrečné práce.

        • Studijní průměr: <1.0, 1.5>
        • Studijní program:
        • Známka: None
        • Jméno: Šimon Jelínek
        • Ročník: 3


      6. Nevím kam to napsat, tak to píšu sem... zamyslela bych se jestli, až zase bude v plánu, že odpadnou 3 středy po sobě, by nebylo dobré nahradit to průběžně jako například na FS (udělat středu jednou z úterý, podruhé ze čtvrtka, čímž by se v podstatě nahrazoval celý týden (vzhledem k tomu, že bylo ještě velikonoční pondělí a velký pátek). Rozhodně by to bylo příjemnější pro studenty i pro cvičící.

        • Studijní průměr: <1.0, 1.5>
        • Studijní program:
        • Známka: None
        • Jméno: None
        • Ročník: 1


      7. Otevírací doba knihovny je dobrá.

        • Studijní průměr: <1.0, 1.5>
        • Studijní program:
        • Známka: None
        • Jméno: None
        • Ročník: 2


      8. Co se týká studoven obecně, tak jestli je na ČVUT něco opravdu dobré, je to NTK. Co se týká studoven na FJFI, nevšimla jsem si, že bychom nějaké měli. Krom "all in one" studovno-jídelno-učebny v Trojanově. K jídlu v Menze se vyjadřovat nebudu, akorát bych se rozčílila. Hodily by se proto mikrovlnky (třeba umístěné v studovno-jídelno-učebně) + opravdu studovna, která by sloužila jen pro klidné studium.

        • Studijní průměr: (2.0, 2.5>
        • Studijní program:
        • Známka: None
        • Jméno: None
        • Ročník: 1


      9. Bylo by dobré projít si celé byrokratické kolečko a zařídit studentům mikrovlnky ve studovnách a zpřístupnit všem všechny počítačové učebny.

        • Studijní průměr: <1.0, 1.5>
        • Studijní program:
        • Známka: None
        • Jméno: None
        • Ročník: 3


      10. Určitě chci pochválit dámy v knihovně a na studijním, které jsou vždy velmi ochotné a usměvavé. Zvlášť když slyším, jak na studijních odd. na jiných fakultách a VŠ zametají (nejen) se studenty, máme na Břehovce hotový poklad :)) Se studovnou a obecně se zázemím pro studenty už je to trochu horší. Příjemné studijní prostředí, případně prostor na odpočinek na fakultě asi nemá cenu hledat.

        • Studijní průměr: <1.0, 1.5>
        • Studijní program:
        • Známka: None
        • Jméno: None
        • Ročník: 1


      11. Opravdu by se velmi hodila mikrovlnka na obou budovách, ne každý chodí na obědy do menzy a už vůbec ne každý má na to v rozvrhu čas...

        • Studijní průměr: (1.5, 2.0>
        • Studijní program:
        • Známka: None
        • Jméno: None
        • Ročník: 2


    3. výuka jazyků

      1. Výuka jazyků mi za ty tři roky dala velmi málo. Druhý jazyk je v té formě, v jaké se vyučuje, úplně bezvýznamný. Mnohem radši bych kvalitnější a intenzivnější výuku angličtiny zaměřenou na věděckou angličtinu.

        • Studijní průměr: (1.5, 2.0>
        • Studijní program:
        • Známka: None
        • Jméno: None
        • Ročník: 3


      2. Může mi, prosím někdo vysvětlit, proč musím mít na Matematicko-fyzikální VŠ povinně 5 semestrů druhého cizího jazyka. A proč je to jen za jeden kredit?

        • Studijní průměr: neuveden
        • Studijní program:
        • Známka: None
        • Jméno: None
        • Ročník: None


      3. Nechte nám paní Čechovou na ruštinu, prosím. :)

        • Studijní průměr: (1.5, 2.0>
        • Studijní program:
        • Známka: None
        • Jméno: None
        • Ročník: None


      4. Víc se zaměřovat na to , co opravdu budeme potřebovat.

        • Studijní průměr: <1.0, 1.5>
        • Studijní program:
        • Známka: None
        • Jméno: None
        • Ročník: 2


      5. Moc muziky, za málo peněz, resp. mnoho hodin, za málo kreditů, alespoň pro začátečníky.

        • Studijní průměr: (2.0, 2.5>
        • Studijní program:
        • Známka: None
        • Jméno: None
        • Ročník: 2


      6. Nechci hanit práci našich jazykářek, ale jestli nás chce fakulta pořádně naučit jazyky, pak je nutné se je učit intenzivně. Jedna hodina jazyku týdně je žalostně málo a jedná se spíše o udržování v chátrání. I kdyby ale student FJFI chtěl, tak přes tuny jiných priorit a úkolů se k učení jazyku tak, aby mělo hlavu a patu, stejně nedostane. Proč se tedy učí povinně dva jazyky, každý takhle málo a za kreditovou almužnu, když lze učit jeden jazyk a alespoň pořádně? Druhý jazyk by si pak mohl vzít člověk volitelně, aby si aspoň něco udržel v hlavě.

        • Studijní průměr: <1.0, 1.5>
        • Studijní program:
        • Známka: None
        • Jméno: None
        • Ročník: 2


      7. Moc práce za málo kreditů. A tím myslím nesmyslně moc práce. Úkoly i na dvě hodiny a to když člověk látku ovládá. Zajímavost hodin je tak 50/50. A ke všem povinnostem mi připadá, že mít dva jazyky je až moc.

        • Studijní průměr: (2.0, 2.5>
        • Studijní program:
        • Známka: None
        • Jméno: None
        • Ročník: 2


      8. Jazyky jsou kreditově podhodnoceny.

        • Studijní průměr: (1.5, 2.0>
        • Studijní program:
        • Známka: None
        • Jméno: None
        • Ročník: 3


      9. Výuka jazyků na FJFI mi připadá kvalitní a užitečná. Jsem ráda i za možnost studia dvou jazyků v bakalářském studiu. Škoda, že v navazujícím je pouze semestr angličtiny.

        • Studijní průměr: (2.0, 2.5>
        • Studijní program:
        • Známka: None
        • Jméno: None
        • Ročník: 1


      10. Katedra by měla blíže specifikovat, kdo patří do kurzu začátečníků a kdo ne. Ti, kdo si tam chodí učivo pouze opakovat to opravdu nejsou.

        • Studijní průměr: <1.0, 1.5>
        • Studijní program:
        • Známka: None
        • Jméno: None
        • Ročník: 3


      11. Jazyky by měli být volitelné a bez zkoušky !

        • Studijní průměr: (2.0, 2.5>
        • Studijní program:
        • Známka: None
        • Jméno: None
        • Ročník: 2


      12. Na to, kolik za ně je kreditů, sežerou jazyky opravdu moc našeho času. Není to jen o dvouhodinovce týdně z každého z nich, ale ještě minimálně další hodině strávené úkoly... Pro příště by bylo milé, kdyby nebyly oba jazyky v rozvrhu těsně za sebou, a když už, tak aby tím pozdějším byla angličtina, kterou máme zažitější a přepneme do ní snáze. Ihned po angličtině jít na druhý jazyk je z hlediska jeho výuky velmi neefektivní, mozku trvá delší dobu než 20 minut, aby se přeorientoval. Nemluvě o dvou jazykových zápočtových písemkách ihned za sebou na konci semestru, to už na mne radši pošlete zase pana Poštu...

        • Studijní průměr: (1.5, 2.0>
        • Studijní program:
        • Známka: None
        • Jméno: None
        • Ročník: 2


    4. výuka fyzikálních disciplín

      1. Zatím většina fyzikálních předmětů, které jsem absolvovala, mi toho moc nedaly - kromě spousty nervů. Přednášky jsou bohužel ve většině případů k ničemu a jediná záchrana jsou kvalitní skripta, která velmi často (vlastně skoro u všech předmětů) zcela chybí.

        • Studijní průměr: (1.5, 2.0>
        • Studijní program:
        • Známka: None
        • Jméno: None
        • Ročník: 3


      2. Kym sa nezmeni aspon zakladna koncepcia vyuky fyziky, nevidim dovod, preco by mali nefyzikalne odbory povinne studovat 6 fyzikalnych predmetov. Bol by som rad, ak by ma niekto presvedcil o opaku, ale zatial jedinym vyznamom fyziky pre moje studium bolo ziskavanie kreditov. Ano, zakladne znalosti fyziky sa cloveku zidu, nie vsak na ukor toho, ze sa ma ucit veci, ktore po tyzdni od skusky do posledneho slova zabudne, pretoze to jednoducho nepotrebuje. Snad by som ani nemal problem suhlasit so zakladnou vyukou mechaniky ci elektriny, nakolko to v istom vyzname patri k vseobecnej inteligencii, ale povinna vyuka termodynamiky ci teoretickej fyziky (2 semestre!) mi pride pre nefyzikalne odbory maximalne nezmyselna.

        • Studijní průměr: (1.5, 2.0>
        • Studijní program:
        • Známka: None
        • Jméno: None
        • Ročník: 1


      3. Na Krbálkovi je geniální to, jak na jedné straně klade na studenty vysoké nároky, na druhou stranu jim dává dostatek možností jak se na to adekvátně připravit (vymazlená skripta, (audio)přednášky, všechny testy a zápočtáky celé roky dozadu, systém cvičení a zápočtů...). Přesně tahle to má vypadat, jiní přednášející by se tu měli učit. ti, co si v duchu "nesnižování úrovně výuky" cpou do osnov kdovíco a přestože to nestihnou ani odpřednášet natož srozumitelně vysvětlit nebo si třeba dali práci sepsat kvalitní skripta, cvičení s nezájmem přehodí na doktoranty nebo vůbec nemají, a pak se u zkoušky diví že studenti nerozumí ani základním principům. Ano, asi existují skripta v angličtině či azbuce kde je to hezky vysvětleno, stejně jako existují školy kde je to lépe přednášeno. Ona vysoká úroveń výuky totiž vyžaduje velké nároky nejen na studenty, ale i na učitele.

        • Studijní průměr: (2.0, 2.5>
        • Studijní program:
        • Známka: None
        • Jméno: None
        • Ročník: None


      4. Základní kurs fyziky (MECH, ELMA, TER, VOAF, TSFA) by si zasloužil nějakou systematičnost a modernizaci, mohl by si vzít příklad z TEF1,2, které jsou naprosto super.

        • Studijní průměr: <1.0, 1.5>
        • Studijní program:
        • Známka: None
        • Jméno: None
        • Ročník: 2


      5. Pan doktor Vysoký je skvělý pedagog s neuvěřitelným nadšením pro svůj předmět a s ještě neuvěřitelnější vírou, že i studenti mají naději ho pochopit a zvládnout.

        • Studijní průměr: (2.0, 2.5>
        • Studijní program:
        • Známka: None
        • Jméno: None
        • Ročník: 1


      6. Po prvním roce na fakultě už jde vidět, že fyzikální obory silně zaostávají za výukou oborů matematických. Sylaby a časové dotace hlavních fyzikálních předmětů (ELMA, MECH) jsou zvláštní. Bez samostudia to nejde vůbec (což není špatně a má to na VŠ svoje místo), jelikož hlavní fyziky jenom odvozují vztahy a moc vás fyzikálně uvažovat nenaučí. Porozumění výuka moc nepřináší, bohužel ani školní materiály ne (resp. skripta). Není moc snaha donutit studenty o problémech přemýšlet, všechno je to před vás tak nějak předhozené a i kdybyste se chtěli snažit "znovu vymyslet věci sami", tak na to není bohužel dostatek času, protože je to víc kvantitativní než matematické předměty na fakultě. Podle studijních programů ani není divu, že je potřeba to všechno probrat teď a s tímhle tempem. Termika byla o něco lepší a rozhodně nejlépe vedená fyzika v prvním ročníku.

        • Studijní průměr: <1.0, 1.5>
        • Studijní program:
        • Známka: None
        • Jméno: None
        • Ročník: 1


      7. Zatím nevidím praktické využití, předpokládám, že je nějaký základ potřeba pro další předměty, ale hodila by se nějaká motivace... Taky mi přijde nespravedlivé, že matematiky mají lepší kreditové ohodnocení za stejný počet hodin. Nepřijde mi, že bych nad nimi strávila nějak výrazně víc času.

        • Studijní průměr: <1.0, 1.5>
        • Studijní program:
        • Známka: None
        • Jméno: None
        • Ročník: 1


      8. Je dobře, že výuku fyzik přebírá mladší generace, která ji zase trochu vylepší a přiblíží dnešním požadavkům.

        • Studijní průměr: <1.0, 1.5>
        • Studijní program:
        • Známka: None
        • Jméno: None
        • Ročník: 2


      9. Oproti matematickým předmětům opravdu o několik úrovní níže.

        • Studijní průměr: <1.0, 1.5>
        • Studijní program:
        • Známka: None
        • Jméno: None
        • Ročník: 1


      10. Pro většinu předmětů chybí vhodné materiály

        • Studijní průměr: (1.5, 2.0>
        • Studijní program:
        • Známka: None
        • Jméno: None
        • Ročník: 1


      11. Žádné jsem tento semestr neměla

        • Studijní průměr: <1.0, 1.5>
        • Studijní program:
        • Známka: None
        • Jméno: None
        • Ročník: 3


    5. výuka matematických disciplín

      1. Matematické předměty jsou až na výjimky vyučované dobře a s kvalitními vyučujícími. Možná jen pro Bčkaře by neuškodil menší důraz na znalost komplexní teorie.

        • Studijní průměr: (1.5, 2.0>
        • Studijní program:
        • Známka: None
        • Jméno: None
        • Ročník: 3


      2. Bezkonkurenčně nejlepší A matematika - analýza a lineární algebra.

        • Studijní průměr: <1.0, 1.5>
        • Studijní program:
        • Známka: None
        • Jméno: None
        • Ročník: 1


      3. Podle mě je trochu zmatek v B vs A úrovni. Zatímco Áčkaři si mohou dělat praktickou část zkoušky v průběhu semestru a nemají (většinou) zápočtové testy, tak Béčkařům tato možnost nabídnuta není. Taky je v současnosti zcela absurdní množství lidí na Áčkové matematice, což způsobuje četné problémy, třeba se zkoušením.

        • Studijní průměr: neuveden
        • Studijní program:
        • Známka: None
        • Jméno: None
        • Ročník: None


      4. Mám na konci druháku sice všechny zkoušky, nicméně mě zaráží, že RMF ve třetím ročníku vyžaduje všechny zkoušky z analýzy, tedy včetně 4. S tím, že RMF se nezkouší o letním zkouškovém, mi přijde poněkud nefér, že by měl člověk prodlužovat jen kvůli tomuto (zvlášť když zároveň z katedry slyší, že ona by se bez toho obešla...).

        • Studijní průměr: (1.5, 2.0>
        • Studijní program:
        • Známka: None
        • Jméno: None
        • Ročník: None


      5. Zavedl bych zápočtové testy, přispívá to k opravdovému naučení se výpočetních postupů, nebo alespoň nerecyklovat stále stejné příklady do zkoušky, přijde mi až trapné, když dostanu písemku a mám stejné příklady jako kolega před dvěma týdny.

        • Studijní průměr: <1.0, 1.5>
        • Studijní program:
        • Známka: None
        • Jméno: None
        • Ročník: 2


      6. KM drží výuku v nižších ročnících nad vodou. Většina dobře organizovaných předmětů je matematických.

        • Studijní průměr: <1.0, 1.5>
        • Studijní program:
        • Známka: None
        • Jméno: None
        • Ročník: 1


      7. Určitě se vyplatí chodit na přednášky - docentka Dvořáková i profesorka Pelantová umí opravdu výborně přednášet. Stejně tak cvičící byli super.

        • Studijní průměr: <1.0, 1.5>
        • Studijní program:
        • Známka: None
        • Jméno: None
        • Ročník: 1


      8. Matematika na FJFI je na dobré úrovni a snad na ní i zůstane.

        • Studijní průměr: <1.0, 1.5>
        • Studijní program:
        • Známka: None
        • Jméno: None
        • Ročník: 2


      9. Asi jediná poznámka: není dobré slučovat přednášky pro dva předměty, ve chvíli, kdy jeden pouze rozvinutím druhého: MNE2 a NUM2. Působí to chaos a nevoli studentů B oboru chodit na přednášky, protože se probírá spousta věcí. které pro jejich rozsah předmětu nejsou relevantní.

        • Studijní průměr: <1.0, 1.5>
        • Studijní program:
        • Známka: None
        • Jméno: None
        • Ročník: 3


    6. anketa

      1. Ty smajlíky jako hodnocení vypadají hrozně dětinsky.

        • Studijní průměr: (1.5, 2.0>
        • Studijní program:
        • Známka: None
        • Jméno: None
        • Ročník: 3


      2. Fakt jsou ti smajlíci nutní?

        • Studijní průměr: (1.5, 2.0>
        • Studijní program:
        • Známka: None
        • Jméno: None
        • Ročník: None


      3. Spokojen.

        • Studijní průměr: <1.0, 1.5>
        • Studijní program:
        • Známka: None
        • Jméno: None
        • Ročník: 2


      4. Chybí mi možnost přidání komentáře, který se nevztahuje k žádnému nabízenému okruhu (v hodnocení fakulty celkově). V okruhu "ostatní" bych chtěl chválit skutečnosti, které se k žádnému nabízenému okruhu nevztahují, nebo si na ně stěžovat.

        • Studijní průměr: <1.0, 1.5>
        • Studijní program:
        • Známka: None
        • Jméno: Šimon Jelínek
        • Ročník: 3


      5. Od minulé verze se anketa zlepšila. Teď už je jen potřeba, aby ji lidé vyplňovali.

        • Studijní průměr: <1.0, 1.5>
        • Studijní program:
        • Známka: None
        • Jméno: None
        • Ročník: 2


      6. Preferuji čísla místo emoikonů.

        • Studijní průměr: <1.0, 1.5>
        • Studijní program:
        • Známka: None
        • Jméno: None
        • Ročník: 2


      7. Oceňuji zjednodušení ankety.

        • Studijní průměr: (1.5, 2.0>
        • Studijní program:
        • Známka: None
        • Jméno: None
        • Ročník: 3


      8. Jsem ráda, že po dlouhém čekání se konečně můžeme vyjadřovat i k obecnému fungování falkulty a nejen k předmětům.

        • Studijní průměr: (2.0, 2.5>
        • Studijní program:
        • Známka: None
        • Jméno: None
        • Ročník: 1


      9. Stávající situace mi vyhovuje :)

        • Studijní průměr: <1.0, 1.5>
        • Studijní program:
        • Známka: None
        • Jméno: None
        • Ročník: 3


      10. Proč nemám přistup k anketám neabsolvovaných předmětu. Jak nechám komentář vyučujícímu ohledně předmětu, mailem?? Myslím že anketa pro to aby všichni mohli nechat svůj komentář ohledně předmětu, bez vzhledu jestli udělali z něho zkoušku nebo ne. V jiném případě nechápu proč anketa existuje když z ní vynecháváte část studentu?

        • Studijní průměr: (1.5, 2.0>
        • Studijní program:
        • Známka: None
        • Jméno: None
        • Ročník: None


      11. Zmizela možnost ohodnotit obtížnost zkoušky a pár dalších otázek, které byly jednoduše naklikatelné + zmizely některé užitečné otázky (materiály ke zkoušce)

        • Studijní průměr: (1.5, 2.0>
        • Studijní program:
        • Známka: None
        • Jméno: None
        • Ročník: 3


      12. Chybí mi hodnocení, zda byl počet získaných kreditů fér či ne, nebo zda jich bylo dokonce nesmyslně moc, jako tomu bylo u analytické chemie, která za 5 nebo 6 kreditů byla daleko méně časově náročná než jazyk za 1 kredit...

        • Studijní průměr: (1.5, 2.0>
        • Studijní program:
        • Známka: None
        • Jméno: None
        • Ročník: 2


    7. výuka informatických disciplín

      1. Chtělo by to víc cvičení a raději důraz na pochopení například numerických metod namísto učení se nazpaměť odvozování vzorců. Vzorce si najdu ve skriptech, poznámkách nebo na internetu, ale naprogramovat to a umět použit, to je něco jiného.

        • Studijní průměr: (1.5, 2.0>
        • Studijní program:
        • Známka: None
        • Jméno: None
        • Ročník: 3


      2. Neměl jsem.

        • Studijní průměr: <1.0, 1.5>
        • Studijní program:
        • Známka: None
        • Jméno: None
        • Ročník: 2


      3. U výuky informatických disciplín bych si představovala větší propojenost a spolupráci s ostatními fakultami (zejména FIT a FEL). Momentálně je obtížné si i zapsat volitelné předměty na jiné fakultě, protože na FJFI je rozvrh hotový poslední víkend před začátkem semestru, zatímco na FELu si předměty zapisují už během léta. Zápis předmětů jiných fakult jen přes KOS nefunguje (vyzkoušeno) a proces s podáváním jakési žádosti několik měsíců předtím než se vůbec dozvím, jestli v rozvrhu budu mít na daný předmět místo, je komplikovaný. Ve chvíli, kdy už o zápisu mohu uvažovat jsou předměty "přeplněné" (taky vyzkoušeno). Jedná se pořád o jednu a tu samou školu, nechápu, kde je problém. Např. na UK je zapisování předmětů jiných fakult naprosto běžné.

        • Studijní průměr: (2.0, 2.5>
        • Studijní program:
        • Známka: None
        • Jméno: None
        • Ročník: 1


      4. Žádné jsem tento semestr neměla

        • Studijní průměr: <1.0, 1.5>
        • Studijní program:
        • Známka: None
        • Jméno: None
        • Ročník: 3


    8. KOS

      1. Není co vytknout.

        • Studijní průměr: <1.0, 1.5>
        • Studijní program:
        • Známka: None
        • Jméno: None
        • Ročník: 2


      2. [Jinde na to nebylo místo, tak píší sem] Méně byrokracie. Proč musíme zapisovat do indexu i KOSu a při zápisu vypisovat papír, i když se nic nezměnilo? Proč při udělování stipendií je posílán papír k podpisu, když všichni souhlasí, že dostanou stipendium? Mám dojem, že často vyplňuji údaje, které už fakulta dávno zná.

        • Studijní průměr: <1.0, 1.5>
        • Studijní program:
        • Známka: None
        • Jméno: None
        • Ročník: 2


      3. Vzhledem k tomu, že v kosu člověk kromě přihlašování na zkoušky nemůže nic dělat, tak je to věc, která se používá pouze přes zkouškové.

        • Studijní průměr: (2.0, 2.5>
        • Studijní program:
        • Známka: None
        • Jméno: None
        • Ročník: 2


      4. Funguje více méně správně, problém se zápisem MAB4

        • Studijní průměr: (2.0, 2.5>
        • Studijní program:
        • Známka: None
        • Jméno: None
        • Ročník: 1


      5. Vypadá to, že už funguje zobrazení rozvrhu v KOSu. Jsem nadšená.

        • Studijní průměr: (2.0, 2.5>
        • Studijní program:
        • Známka: None
        • Jméno: None
        • Ročník: 1


      6. Co takhle udělat mobilní aplikaci ;) Stačilo by pouze mít možnost dané informace zobrazovat.

        • Studijní průměr: <1.0, 1.5>
        • Studijní program:
        • Známka: None
        • Jméno: None
        • Ročník: 3


      7. velmi neintuitivní výběr předmětů podle studijního plánu; mohlo by být např užitečné přidat instrukce pro daný obor

        • Studijní průměr: (2.0, 2.5>
        • Studijní program:
        • Známka: None
        • Jméno: None
        • Ročník: 2


      8. Když už máme plnohodnotné indexy, není na čase KOS zrušit?

        • Studijní průměr: (1.5, 2.0>
        • Studijní program:
        • Známka: None
        • Jméno: None
        • Ročník: 3