Zpět na předměty Zpět na rozcestník Vygenerováno 02/12/2019 21:06:42

Zpracování a rozpoznávání obrazu 1 (01ROZ1)

  1. Statistiky

  2. Učitelé

    1. Zitová Barbara doc. RNDr. Ph.D.
  3. Otázky

    1. Obsah předmětu

      1. Základní poznatky ze zpracování obrazu - poškození obrazu, filtry, Radonova transformace, registrace obrazu... Přednášející promítá prezentaci se spoustou příkladů, ale bohužel chybí pořádné studijní materiály (částečně řeší wikiskripta). Velmi pozitivně vnímám dobře připravená cvičení.

        • Studijní průměr: <1.0, 1.5>
        • Studijní program: 3901T034
        • Známka: None
        • Jméno: None
        • Ročník: 1


      2. Jedná se o velice zajímavý předmět týkající se významného vědního oboru. Bohužel celá přenáška je na prezentaci, jejíž osekaná verze se nachází na internetu. V té veřejné verzi ale chybí velmi mnoho informací a dokonce definice a vzorce. Tedy není tam žádný výklad a dokonce ani některá témata, kterých se přednáška dotýká. Výklad je dost na to si odnést poznámky z přednášky.

        • Studijní průměr: <1.0, 1.5>
        • Studijní program: 3901T021
        • Známka: None
        • Jméno: None
        • Ročník: 1


      3. Předmět se zajímavým obsahem, bohužel jeho forma není dobrá. Nakonec mi nejvíc daly asi cvičení.

        • Studijní průměr: <1.0, 1.5>
        • Studijní program: 3901T068
        • Známka: None
        • Jméno: None
        • Ročník: 1


    2. Zakončení předmětu

      1. U zkoušky záleží hlavně na štěstí. Kdo dostane dobré otázky - u kterých je co říct -, odchází s A. Jinak...

        • Studijní průměr: <1.0, 1.5>
        • Studijní program: 3901T068
        • Známka: None
        • Jméno: None
        • Ročník: 1


      2. Zkouška se nesla v příjemném duchu. První část tvořil test, kde měl student velmi krátkým skriptem "na papír" ukázat, že na cvičeních se úplně neflákal. Řešení nemuselo být bezchybné. Následovala ústní zkouška, u které byla zadaní 2 témata a rozhovor se točil více méně kolem nich. Otázky nebyly nijak záludné, ale na pěknou známku to základní rozhled v problematice chtělo. Zkouška odpovídala tomu, co bylo avizováno na přednáškách/cvičeních. Jako studijní materiál hodně pomohla wikiskripta, ale některé části nejsou vysvětlené úplně jasně nebo jsou v rozporu s tím, co padlo na přednáškách nebo chybí, takže není radno se na ně 100% spoléhat.

        • Studijní průměr: <1.0, 1.5>
        • Studijní program: 3901T034
        • Známka: None
        • Jméno: None
        • Ročník: 1


      3. Zakončení má dvě části. První je implementační (na papír) napíšete algoritmus např. jak obrátit různé kvadranty v obrázku. Ústní část pro mne byla celkem jednoduchá.

        • Studijní průměr: <1.0, 1.5>
        • Studijní program: 3901T021
        • Známka: None
        • Jméno: None
        • Ročník: 1


      4. Přišlo mi, že u každého padla otázka na něco, co není v materiálech. Chápu, že máme mít svoje poznámky, ale i přes plnou účast na přednáškách a poctivém děláním zápisů nebyla v mých zápisech ani zmínka o otázce, která mi byla položena. Z mé strany to bylo nejspíš bráno jako zajímavost nebo se nedalo stihnout to zapsat.

        • Studijní průměr: <1.0, 1.5>
        • Studijní program: 3901T068
        • Známka: None
        • Jméno: None
        • Ročník: 1