Zpět na předměty
Zpět na rozcestník
Vygenerováno 02/12/2019 21:06:42
Zpracování a rozpoznávání obrazu 1 (01ROZ1)
-
Statistiky
- Vyplněnost: 7 / 32 (21.875 %)
- Průchodnost: 28 / 32 (87.5 %)
-
Známky
- A 19
- B 4
- C 1
- D 2
- E 2
- F 0
- 4 (nezískaný zápočet)
-
Hodnocení v anketě
Známka 1 je nejlepší.
- 6
- 4
- 4
- 0
- 0
-
Učitelé
-
Zitová Barbara doc. RNDr. Ph.D.
-
Otázky
-
Obsah předmětu
-
Základní poznatky ze zpracování obrazu - poškození obrazu, filtry, Radonova transformace, registrace obrazu... Přednášející promítá prezentaci se spoustou příkladů, ale bohužel chybí pořádné studijní materiály (částečně řeší wikiskripta). Velmi pozitivně vnímám dobře připravená cvičení.
- Studijní průměr: <1.0, 1.5>
- Studijní program: 3901T034
- Známka: None
- Jméno: None
- Ročník: 1
-
Jedná se o velice zajímavý předmět týkající se významného vědního oboru. Bohužel celá přenáška je na prezentaci, jejíž osekaná verze se nachází na internetu. V té veřejné verzi ale chybí velmi mnoho informací a dokonce definice a vzorce. Tedy není tam žádný výklad a dokonce ani některá témata, kterých se přednáška dotýká. Výklad je dost na to si odnést poznámky z přednášky.
- Studijní průměr: <1.0, 1.5>
- Studijní program: 3901T021
- Známka: None
- Jméno: None
- Ročník: 1
-
Předmět se zajímavým obsahem, bohužel jeho forma není dobrá. Nakonec mi nejvíc daly asi cvičení.
- Studijní průměr: <1.0, 1.5>
- Studijní program: 3901T068
- Známka: None
- Jméno: None
- Ročník: 1
-
Zakončení předmětu
-
U zkoušky záleží hlavně na štěstí. Kdo dostane dobré otázky - u kterých je co říct -, odchází s A. Jinak...
- Studijní průměr: <1.0, 1.5>
- Studijní program: 3901T068
- Známka: None
- Jméno: None
- Ročník: 1
-
Zkouška se nesla v příjemném duchu. První část tvořil test, kde měl student velmi krátkým skriptem "na papír" ukázat, že na cvičeních se úplně neflákal. Řešení nemuselo být bezchybné. Následovala ústní zkouška, u které byla zadaní 2 témata a rozhovor se točil více méně kolem nich. Otázky nebyly nijak záludné, ale na pěknou známku to základní rozhled v problematice chtělo. Zkouška odpovídala tomu, co bylo avizováno na přednáškách/cvičeních. Jako studijní materiál hodně pomohla wikiskripta, ale některé části nejsou vysvětlené úplně jasně nebo jsou v rozporu s tím, co padlo na přednáškách nebo chybí, takže není radno se na ně 100% spoléhat.
- Studijní průměr: <1.0, 1.5>
- Studijní program: 3901T034
- Známka: None
- Jméno: None
- Ročník: 1
-
Zakončení má dvě části. První je implementační (na papír) napíšete algoritmus např. jak obrátit různé kvadranty v obrázku. Ústní část pro mne byla celkem jednoduchá.
- Studijní průměr: <1.0, 1.5>
- Studijní program: 3901T021
- Známka: None
- Jméno: None
- Ročník: 1
-
Přišlo mi, že u každého padla otázka na něco, co není v materiálech. Chápu, že máme mít svoje poznámky, ale i přes plnou účast na přednáškách a poctivém děláním zápisů nebyla v mých zápisech ani zmínka o otázce, která mi byla položena. Z mé strany to bylo nejspíš bráno jako zajímavost nebo se nedalo stihnout to zapsat.
- Studijní průměr: <1.0, 1.5>
- Studijní program: 3901T068
- Známka: None
- Jméno: None
- Ročník: 1