Zpět na předměty Zpět na rozcestník Vygenerováno 02/12/2019 21:06:42

Úvod do termojaderné fúze (02UFU)

  1. Statistiky

  2. Učitelé

    1. Ficker Ondřej Ing.
    2. Mlynář Jan doc. RNDr. Ph.D.
  3. Otázky

    1. Obsah předmětu

      1. Konečně je to tady. Na FTTF máme fúzní předmět a je super. Zatím nejlepší předmět studia, s vakuovkou v těsném závěsu. Občas se bohužel musí trošku letět, aby se stíhalo například na úkor popisu současného stavu ITERu, ale k obsahu žádné výtky nemám. Zařazení Kahootu považuju za jeden z nejnápaditějších způsobů jak nás donutit se učit (alespoň trochu) z hodiny na hodinu, protože to za tu odměnu stojí.

        • Studijní průměr: <1.0, 1.5>
        • Studijní program: 3901R062
        • Známka: None
        • Jméno: None
        • Ročník: 3


      2. Historický exkurz do fúze, výzkumu okolo.

        • Studijní průměr: (1.5, 2.0>
        • Studijní program: 3901R062
        • Známka: None
        • Jméno: None
        • Ročník: 3


    2. Zakončení předmětu

      1. Zkouška se nese v příjemném duchu. Na přípravu je dost času a doc. Mlynář je velmi hodný, takže idkyž něco uděláte špatně, nebo se spletete, tak si hned nepřipadáte jako úplní pitomci. Po technické stránce dostanete papírek se 3 otázkami. Jednu obsáhlejší, jednu méně obsáhlou (například o nějaké podpůrné technologii tokamaku) a poslední je nějaký příklad ze cvičení. Některé kombinace otázek jsou obtižnější než jiné, občas dost výrazně. ;)

        • Studijní průměr: <1.0, 1.5>
        • Studijní program: 3901R062
        • Známka: None
        • Jméno: None
        • Ročník: 3


      2. Oceňuji, že je přesně stanovena hranice toho, co je nutné ke zkoušce umět.

        • Studijní průměr: (1.5, 2.0>
        • Studijní program: 3901R062
        • Známka: None
        • Jméno: None
        • Ročník: 3


      3. Los ze dvou otázek a jednoduchý příklad ze cvičení.

        • Studijní průměr: (1.5, 2.0>
        • Studijní program: 3901R062
        • Známka: None
        • Jméno: None
        • Ročník: 3