Zpět na předměty Zpět na rozcestník Vygenerováno 02/12/2019 21:06:42

Chemie (15CHB)

  1. Statistiky

  2. Učitelé

    1. Drtinová Barbora Ing. Ph.D. : Mám radost, že minimálně 2 lidé si předmět nakonec oblíbili, což je u nechemiků celkem pěkný výsledek. U negativního hodnocení bych uvítala nějakou zpětnou vazbu, takto je pro mě informace bezcenná.
    2. Silber Rostislav doc. Ing. CSc.
  3. Otázky

    1. Obsah předmětu

      1. Ze začátku mě látka moc nenadchla, ale s postupujícím časem a hlavně, když se potom připravujete na zkoušku a vidíte všechnu látku najednou, začne to najednou dávat smysl a zjistíte, že vás to vlastně i baví.

        • Studijní průměr: (2.0, 2.5>
        • Studijní program: 3901R016
        • Známka: None
        • Jméno: None
        • Ročník: 3


      2. Přestože jako student JI nemám rád chemii a celkově mě přednášky nebavily a přestal jsem na ně chodit, ve výsledku hodnotím předmět velice kladně. Až při učení jsem zjistil, že je to vlastně docela zajímavé a dokonce i přínosné.

        • Studijní průměr: (2.0, 2.5>
        • Studijní program: 3901R016
        • Známka: None
        • Jméno: None
        • Ročník: 3


    2. Zakončení předmětu

      1. Příjemná zkouška. Okruhy, ze kterých se zkoušelo, byly předem zveřejněné a jejich obsah se dal nalézt v prezentaci a v textu o korozi.

        • Studijní průměr: (2.0, 2.5>
        • Studijní program: 3901R016
        • Známka: None
        • Jméno: None
        • Ročník: 3