Zpět na předměty Zpět na rozcestník Vygenerováno 02/12/2019 21:06:42

Konstrukce polovodičových detektorů ionizujícího záření (16KPD)

  1. Statistiky

  2. Učitelé

    1. Kákona Martin Ing.
  3. Otázky

    1. Obsah předmětu

      1. Hodně zajímavý předmět, který je prakticky zaměřený. Jako student FIT mi chyběly "fyzikální základy", látka ale byla vysvětlena takovým způsobem, že i já jsem tomu rozuměl (v rámci možností). Rozhodně mohu doporučit všem, kteří se o tuto problematiku zajímají.

        • Studijní průměr: (1.5, 2.0>
        • Studijní program: None
        • Známka: None
        • Jméno: Libor Kuchař
        • Ročník: 1


      2. Obsah předmětu se do jisté míry odvíjí od typu studentů, co se zrovna sejdou. V našem případě se probíraly hlavně základní principy a pak podroběji schémata zapojení, které zpracová signál. Rozhodně to bylo přínosné a hlavně bylo pěkné si konečně něčo v praxi osahat současně s tím, jak o tom člověk slyší, což se mi na Jaderce stalo snad poprvé. Dokonce jsme domů na hraní dostali celou sadu pro realizaci detektoru. Přiznám se, že jsem měl při přednášce/cvičení trvající bez přestávky celých 240min trochu potíže udržovat pozornost. Nicméně vše se neslo v pohodové atmosféře a na každou hodinu jsem se těšil. Ba co víc, máme v plánu se dále scházet i po skončení předmětu, a náš detektor vylepšit tak, aby mohl sloužit jako skutečný v praxi použitelný radonový detektor. No můžete o jiném předmětu říct něco takového? Každému lze jedinně vřele doporučit.

        • Studijní průměr: (2.0, 2.5>
        • Studijní program: 3901R060
        • Známka: None
        • Jméno: None
        • Ročník: 5


    2. Zakončení předmětu

      1. Zápočet se uděleju za zprovoznění vlastního jednoduchého detektoru, tj. správné zapojení z připravený dílů a naprogramování. Vše potřebné se dělá během hodin, takže získání zápočtu při 100% docházce je spíš formalita.

        • Studijní průměr: (2.0, 2.5>
        • Studijní program: 3901R060
        • Známka: None
        • Jméno: None
        • Ročník: 5