- Je mezera mezi tim, co se nazyva fyzika a matematika a tento predmet jde bohuzel ve stejnem duchu, ac by mel obe discipliny maximalne spojovat. Matematici neradi uvozuji problemy jako fyzikalni a fyzici zase nevyuzivaji matematickych vet atd.
- nutnost skript - bez skript k tomuto predmetu tak jako i ke kazdemu jinemu se neda venovat prednasce, student si musi delat zapisky a vyucujici zvytecne diktuje presne definice namisto toho, aby se venoval objasnovani pojmu. Skvelym prikladem pro vsechny muze byt Mgr. M. Krbalek, PhD., ktereho skripta jsou pohadkove a prednasky s cvicenimi jeste lepsi.
- Poněkud obtížná látka vykládaná poněkud nestandardně.
- Přednášky mě nezaujaly, přednášející dělal často chyby a občas si nevěděl rady
- RMF = Užitečný předmět, cvičení stoprocentní, přednášky celkem katastrofa, ale u zkoušky byl Prof. Burdík celkem fajn.
Velký problém vidím v tom, že NEJSOU SKRIPTA, čož značně komplikuje absolvování tohoto předmětu. Je sice pravda, že jsou dostupné poznámky sepsané jedním studentem, ale ty obsahují mnoho chyb. Leč bez nich bych tento předmět asi nikdy neabsolvoval.
- pro radiologické fyziky naprosto k ničemu
- Bylo by rozumné více propojit přednášku se cvičením. Na cvičeních se dělají věci, které s přednáškou nesouvisejí.
- Změna stylu přednášek je nutná. Předmět by měl nejen cvičit, ale i přednášet pan Krbálek, který má skvělé pedagogické schopnosti a na přednáškách (MAB3-4) dokáže skvěle všechny pojmy vykládat a vysvětlovat. Pan Burdík bohužel téměř žádné studenty o potřebnosti navštěvovat přednášky nepřesvědčil.
|