ZS - celkové hodnocení :: Vyhodnocení podle předmětu

02KVAN  >  Kvantová mechanika


Počet hodnotících:10
Procento hodnotících:20%
|====................|

Zapsaných na předmět:48 studentů.
Ukončilo předmět:25 studentů.
|==========..........|52%
Hlavatý Ladislav Prof.RNDr. DrSc. [ Cvičící, Přednášející, Zkoušející ]
Šnobl Libor Ing. Ph.D. [ Cvičící ]

N : Poznámky k předmětu [4]
  • Myslim, ze je to sveho druhu takovy kralovsky predmet fyziky, nicmene z praktickeho uplatneni ho katedra materialu nemuze dostatecne vyuzit. Mozna by misto nej byl uzitecnejsi nejaky jiny predmet. Kvantova mechanika zabrala spoustu casu.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Výborný předmět, není co dodat
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Akorat se muzu chlubit, ze ho amm za sebou, jinak nevim netusim k cemu by mi mohl byt dobry...stejne si clovek zapamatuje jen zavery ke kterym se dospelo, nebot se s nimi zachazelo od stredni skoly v chemii...
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Řekl bych, pro jaderňáka povinnost.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

N : Předmět byl pro mne přínosem. [10]2.00
1 :|======..............|30% [3]rozhodně ano
2 :|==========..........|50% [5]spíše ano
3 :|==..................|10% [1]neutrální
4 :|==..................|10% [1]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

N : Studijní materiály byly kvalitní? [10]1.60
1 :|========............|40% [4]rozhodně ano
2 :|============........|60% [6]spíše ano
3 :|....................|0% [0]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

N : Předmět byl pro mne obtížný [10]
1 :|==..................|10% [1]rozhodně ano
2 :|==============......|70% [7]spíše ano
3 :|====................|20% [2]ano i ne
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

N : Měl jsem o předmět zájem? [10]
1 :|==..................|10% [1]rozhodně ano
2 :|==============......|70% [7]spíše ano
3 :|====................|20% [2]ano i ne
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne