16EPAM > Exaktní metody při studiu památek
Počet hodnotících: | 2 |
Procento hodnotících: | 10% |
![|==](7.gif) ![..................|](0.gif) |
Zapsaných na předmět: | 19 studentů. |
Ukončilo předmět: | 10 studentů. |
![|==========](7.gif) ![..........|](0.gif) | 52% |
N : Poznámky k předmětu [1] |
- Užitečný mezioborový předmět.
|
N : Předmět byl pro mne přínosem. [2] | 2.00 | |
1 : | ![|==========](1.gif) ![..........|](0.gif) | 50% [1] | rozhodně ano |
2 : | ![|](2.gif) ![....................|](0.gif) | 0% [0] | spíše ano |
3 : | ![|==========](3.gif) ![..........|](0.gif) | 50% [1] | neutrální |
4 : | ![|](4.gif) ![....................|](0.gif) | 0% [0] | spíše ne |
5 : | ![|](5.gif) ![....................|](0.gif) | 0% [0] | rozhodně ne |
|
N : Studijní materiály byly kvalitní? [2] | 2.50 | |
1 : | ![|](1.gif) ![....................|](0.gif) | 0% [0] | rozhodně ano |
2 : | ![|==========](2.gif) ![..........|](0.gif) | 50% [1] | spíše ano |
3 : | ![|==========](3.gif) ![..........|](0.gif) | 50% [1] | neutrální |
4 : | ![|](4.gif) ![....................|](0.gif) | 0% [0] | spíše ne |
5 : | ![|](5.gif) ![....................|](0.gif) | 0% [0] | rozhodně ne |
|
N : Předmět byl pro mne obtížný [2] |
1 : | ![|](1.gif) ![....................|](0.gif) | 0% [0] | rozhodně ano |
2 : | ![|](2.gif) ![....................|](0.gif) | 0% [0] | spíše ano |
3 : | ![|](3.gif) ![....................|](0.gif) | 0% [0] | ano i ne |
4 : | ![|====================](4.gif) ![|](0.gif) | 100% [2] | spíše ne |
5 : | ![|](5.gif) ![....................|](0.gif) | 0% [0] | rozhodně ne |
|
N : Měl jsem o předmět zájem? [2] |
1 : | ![|](1.gif) ![....................|](0.gif) | 0% [0] | rozhodně ano |
2 : | ![|====================](2.gif) ![|](0.gif) | 100% [2] | spíše ano |
3 : | ![|](3.gif) ![....................|](0.gif) | 0% [0] | ano i ne |
4 : | ![|](4.gif) ![....................|](0.gif) | 0% [0] | spíše ne |
5 : | ![|](5.gif) ![....................|](0.gif) | 0% [0] | rozhodně ne |
|