FJFI - předměty - zimní semestr 2007/08 :: Vyhodnocení podle předmětu / vyučujícího

Pošta Severin Ing. Ph.D. :: [01DIM1] Diskretní matematika 1

Další předměty
[01DIM1] Diskretní matematika 1
[01MA1] Matematická analýza 1
Role učitele
Přednášející, Cvičící
Počet hodnotících:23 / 56
Procento hodnotících:41%
|========............|
SUM : Celkové hodnocení [185]2.19
1 :|=======.............|34% [63]
2 :|======..............|30% [57]
3 :|====................|21% [40]
4 :|==..................|8% [16]
5 :|=...................|4% [9]


P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [8]
  • Vetsi vstricnost ku zapometlivym studentum.
    Studijní průměr: neuveden
  • mene preziravosti! Ne vsichni se narodili s kalkulackou v hlave. A zapoctove zkouseni nas vsechny nemile prekvapilo, i kdyz v konecnem dusledku to takova tragedie nebyla
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • opravdu nevim, styl dr. Posty mi vyhovuje
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Podávat látku trochu pomaleji a srozumitelněji. Občas zableskl génius pana Pošty tak rychle, že jsme se ani nerozkoukali, příklad byl vyřešen a šlo se na další. Ani jsem ho nestihl opsat z tabule...
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Trochu me nastvaly nejasné podmínky pro zápočet,nakonec se jednalo o písemnou minizkoužku,ale nakonec to slo
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Více komentovat postup, případně více jednotlivá rovnítka občas rozepsat, protože to nemusí být hned na pohled zřejmé, co bylo provedeno za úpravu a kde se vzal ten výsledek.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Vysvětlovat věci, které jsou podle něho zřejmé, protože na hodiny DIMu chodí i pár smrtelníků, kteří na tom s matematikou nejsou tak dobře
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Narovinu priznat, ze pro ziskani zapoctu bude nutne uspesne napsat minipisemcicku-kratke odvozeni neceho.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>

P : Napište, co na přednášejícím oceňujete [11]
  • Genius, prijemne vystupovani.
    Studijní průměr: neuveden
  • Poskytl nám dostatek volných chvil na zamyšlení se nad příklady :-)
    Studijní průměr: neuveden
  • Pozitivní přístup, vstřícnost.
    Studijní průměr: neuveden
  • Adrenalin.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Humorná až komická atmosféra, která panovala v průběhu všech hodin, zlepšovala náladu a chuť setrvávat v úsilí, které by se jinak zdálo být naprosto beznadějné.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • smysl pro humor, zapaleni pro matematiku, znalosti, styl vykladu
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • vtip, znalosti, ale i snahu zpristupnit nam predmet
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Dokázal mě pro tento předmět nadchnout / zaujmout.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Jeho neuvěřitelné znalosti, verbální prostředky.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • zápal pro věc
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Skvele podani latky, zivost a zajimavost vykladu.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [2]
  • Jde o dobrý předmět pro ty, jenž se narodili se znalostí kombinačních čísel a binomické věty.
    Studijní průměr: neuveden
  • Všechny bez jedné, nevím kolik jich bylo.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : Poznámky ke cvičení, návrhy na zlepšení, atd. [1]
  • Priliz velke naroky na zapocet, jiny - mene stresujici system vyberu zaku k tabuli by byl taktez rozhodne prinosem.
    Studijní průměr: neuveden

P : Přednášející byl(a) vstřícný(a) [22]2.27
1 :|=====...............|27% [6]rozhodně ano
2 :|======..............|31% [7]spíše ano
3 :|=====...............|27% [6]ano i ne
4 :|===.................|13% [3]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [16]
1 :|==========..........|50% [8]Slovní odpověď

P : Na přednášce bylo možno v dostatečné míře pořídit zápisky nutné k přípravě na zkoušku. [18]1.83
1 :|========............|38% [7]rozhodně ano
2 :|=========...........|44% [8]spíše ano
3 :|==..................|11% [2]neutrální
4 :|=...................|5% [1]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

P : Přednášející vykládal(a) látku dobře a srozumitelně [21]2.19
1 :|=====...............|23% [5]rozhodně ano
2 :|========............|42% [9]spíše ano
3 :|=====...............|23% [5]neutrální
4 :|==..................|9% [2]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

P : Přednášející uvedl(a) pro Vás hodnotnou a snadno dostupnou literaturu. [19]3.37
1 :|=...................|5% [1]rozhodně ano
2 :|=...................|5% [1]spíše ano
3 :|=========...........|47% [9]neutrální
4 :|======..............|31% [6]spíše ne
5 :|==..................|10% [2]rozhodně ne

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [21]
1 :|....................|0% [0]0-2
2 :|=...................|4% [1]3-6
3 :|===.................|14% [3]7-10
4 :|=============.......|66% [14]11-14
5 :|=...................|4% [1]Slovní odpověď

C : Cvičení bylo pro mne přínosem. [18]2.11
1 :|=======.............|33% [6]rozhodně ano
2 :|========............|38% [7]spíše ano
3 :|===.................|16% [3]neutrální
4 :|=...................|5% [1]spíše ne
5 :|=...................|5% [1]rozhodně ne

C : Věnoval(a) se studentům během cvičení [18]1.94
1 :|=========...........|44% [8]rozhodně ano
2 :|=====...............|27% [5]spíše ano
3 :|====................|22% [4]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|=...................|5% [1]rozhodně ne

C : Cvičení dostatečně pokrývalo přednášku. [14]1.79
1 :|========............|42% [6]rozhodně ano
2 :|=======.............|35% [5]spíše ano
3 :|====................|21% [3]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

C : Cvičící byl(a) ochoten/ochotna poskytnout konzultaci. [18]1.00
1 :|....................|0% [0]Ano a byly užitečné
2 :|....................|0% [0]Ano, ale nebyly moc efektivní
3 :|===========.........|55% [10]Ano, ale nevyužil jsem je
4 :|=========...........|44% [8]Nevím, nezajímal jsem se
5 :|....................|0% [0]Nejspíše ne, ale nepotřeboval jsem je
6 :|....................|0% [0]Ne, ale přivítal bych je

C : Nároky k získání zápočtu byly přiměřené. [19]3.21
1 :|....................|0% [0]rozhodně ano
2 :|=======.............|36% [7]spíše ano
3 :|======..............|31% [6]neutrální
4 :|=...................|5% [1]spíše ne
5 :|=====...............|26% [5]rozhodně ne

C : Cvičící uměl(a) učit [18]2.00
1 :|=======.............|33% [6]rozhodně ano
2 :|=========...........|44% [8]spíše ano
3 :|==..................|11% [2]neutrální
4 :|==..................|11% [2]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne