Další předměty [01FIMA] Finanční a pojistná matematika[18ZPRO] Základy programování Role učitele Přednášející, Cvičící, Zkoušející
|
|
P : Přednášející byl(a) vstřícný(a) [5] | 1.20 | ||||||||||||||||||||
|
P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [0] | ||||
|
P : Na přednášce bylo možno v dostatečné míře pořídit zápisky nutné k přípravě na zkoušku. [5] | 1.80 | ||||||||||||||||||||
|
P : Přednášející vykládal(a) látku dobře a srozumitelně [5] | 2.00 | ||||||||||||||||||||
|
P : Přednášející uvedl(a) pro Vás hodnotnou a snadno dostupnou literaturu. [5] | 2.60 | ||||||||||||||||||||
|
P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [5] | ||||||||||||||||||||
|
C : Cvičení bylo pro mne přínosem. [3] | 2.67 | ||||||||||||||||||||
|
C : Věnoval(a) se studentům během cvičení [3] | 1.00 | ||||||||||||||||||||
|
C : Cvičení dostatečně pokrývalo přednášku. [3] | 3.00 | ||||||||||||||||||||
|
C : Cvičící byl(a) ochoten/ochotna poskytnout konzultaci. [3] | 1.00 | ||||||||||||||||||||||||
|
Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [2] | 1.00 | ||||||||||||
|
Z : Zkoušející byl(a) objektivní. [2] | 1.50 | ||||||||||||||||||||
|
Z : Otázky byly formulovány jasně. [2] | 1.00 | ||||||||||||||||||||
|
Z : Zkouška byla zbytečně stresující. [2] | 5.00 | ||||||||||||||||||||
|
Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [2] | 1.00 | ||||||||||||||||||||
|
Z : Dostal jsem o svém výkonu dostatečnou zpětnou vazbu. [2] | 2.50 | ||||||||||||||||||||
|
Z : Náročnost zkoušky odpovídala počtu získaných kreditů. [2] | 1.00 | ||||||||||||||||||||
|
C : Nároky k získání zápočtu byly přiměřené. [2] | 1.50 | ||||||||||||||||||||
|
C : Cvičící uměl(a) učit [3] | 2.67 | ||||||||||||||||||||
|