Další předměty [01ASY] Asymptotické metody[01LA1] Lineární algebra 1 [01MA1] Matematická analýza 1 [01PNLA] Pokročilé partie numerické lineární algebry Role učitele Cvičící
|
|
C : Poznámky ke cvičení, návrhy na zlepšení, atd. [3] |
|
C : Cvičení bylo pro mne přínosem. [6] | 1.00 | ||||||||||||||||||||
|
C : Věnoval(a) se studentům během cvičení [6] | 1.17 | ||||||||||||||||||||
|
C : Cvičení dostatečně pokrývalo přednášku. [6] | 1.00 | ||||||||||||||||||||
|
C : Cvičící byl(a) ochoten/ochotna poskytnout konzultaci. [6] | 1.00 | ||||||||||||||||||||||||
|
C : Nároky k získání zápočtu byly přiměřené. [6] | 1.50 | ||||||||||||||||||||
|
C : Cvičící uměl(a) učit [6] | 1.00 | ||||||||||||||||||||
|