|
Další předměty [01MA1] Matematická analýza 1Role učitele Cvičící
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||
| C : Poznámky ke cvičení, návrhy na zlepšení, atd. [1] |
|
| C : Cvičení bylo pro mne přínosem. [5] | 1.80 | ||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||
| C : Věnoval(a) se studentům během cvičení [5] | 1.60 | ||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||
| C : Cvičení dostatečně pokrývalo přednášku. [5] | 1.60 | ||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||
| C : Cvičící byl(a) ochoten/ochotna poskytnout konzultaci. [5] | 1.00 | ||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||
| C : Nároky k získání zápočtu byly přiměřené. [5] | 2.60 | ||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||
| C : Cvičící uměl(a) učit [5] | 2.20 | ||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||