FJFI - předměty - zimní semestr 2007/08 :: Vyhodnocení podle předmětu / vyučujícího

Vrána Leopold Ing. :: [01MAA3] Matematická analýza A3

Další předměty
[01MAA3] Matematická analýza A3
[01SMA1] Seminář matematické analýzy 1
Role učitele
Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících:13 / 33
Procento hodnotících:39%
|========............|
SUM : Celkové hodnocení [142]2.03
1 :|=========...........|46% [66]
2 :|=====...............|26% [37]
3 :|==..................|12% [18]
4 :|=...................|7% [11]
5 :|=...................|7% [10]


P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [8]
  • Uspořádat někdy myšlenky rychleji, než je vyslovit, šetřit místem na tabuli a vybalancovat tempo přednášky - někdy je to příliš rychlé, někdy příliš pomalé.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Možná by se mohlo zkrátit to zopakování látky na začátku hodiny, protože mi přišlo, že se nestíhalo. Výklad byl občas trochu zmatený. Uvítal bych, kdyby se diferenciální počet probral víc do hloubky.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • k prednasene teorii by se obcas hodil konkretni priklad
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Mohl by být více přesný, dokončovat důkazy a pod.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • mozna tak moc nezkracovat :))
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • nemusel by se zamotávat do svého výkladu, je to matoucí
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Občas je té nesystematičnosti trošku moc a člověk se prostě úplně ztratí:)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • delat mene chyb, nekdy neni na skodu si dukaz pripravit...
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Napište, co na přednášejícím oceňujete [10]
  • nadhled, ktery se snazi prenaset na studenty
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Pan tajemník je úžasný člověk - a to je vlastnost nejcennější. Zápal pro látku, milý humor, obrovské znalosti.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Pozitivní přístup. Jeho přednášky vůbec nebyly nudné. Bylo dobré zopakování látky na začátku. Přednášející měl dobrý přehled v látce a uměl zprostředkovat jakýsi nadhled na látku.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • krátký souhrn probrané látky v minulých hodinách
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Očividně látce nesmírně rozumí.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • opakovani uciva na zacatku prednasky
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • vstricnost, vtip, snahu vysvetlit ucivo i nam natvrdlejsim :)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Výborné jsou první půlhodiny věnované opakování minulé látky, přednáška pak dobe naváže.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • vtipny, elgantni, hravy
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Vystupování u tabule
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [6]
  • Všechny (24)
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • všechny
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Na páteční přednášky jsem moc nechodil a to byla chyba, protože Vránovy přednášky jsou dobré.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • vsechny
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • všechny
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • hodne
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [11]
  • Turisticky pruvodce
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Turistický průvodce matematickou analýzou, zápisky z přednášek a skripta MA3 - Diferenciální počet a skripta MA3 - Funkční posloupnosti a řady.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Studentská skripta, skripta "funkční posloupnosti a řady" a "diferenciální počet" od Ing. Vrány
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Průvodce MAA
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • materiáli z ftp
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • skripta, zapisky, pruvodce MAA od starsich studentu
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Stejnoměrnou konvergenci a Fourierky ze skript, zbytek z nenahraditelného Turistického průvodce.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • turisticky pruvodce
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Vránovy skripta a Turistický průvodce.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • turisticky pruvodce
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Zápisky z internetu jsem během semestru doplňoval o svoje poznámky
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

Z : Poznámky ke skládání zkoušky [6]
  • Písemka nastavena svou obtížností rozumně, ústní část je náročná, ale nikterak stresující. Seděl jsem na ústní čtyři hodiny, dotazy jsou všetečné a odpovědi vyžadovány důkladné. Ale nic nesmyslně obtížného.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Velmi pozitivně oceňuji to, že náročnost zkoušky na 3 není vysoká. Na druhou stranu mi přišlo, že chybí motivace pro studenty, aby se látku pořádně naučili.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Látka by bohatě vystačila na dvě pořádné zkoušky, ale pan tajemník byl hrozně milý a příjemný, takže si člověk tu zkoušku skoro i užil:)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • na zkousce panuje pratelska atmosfera coz se pri skladani zkousky hodi :)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • velmi zajímavá zkouška
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • pisemka tezsi, ustni uz dost lehka (rekl bych i vic nez na Becku)
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Přednášející byl(a) vstřícný(a) [13]1.08
1 :|==================..|92% [12]rozhodně ano
2 :|=...................|7% [1]spíše ano
3 :|....................|0% [0]ano i ne
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [16]
1 :|==========..........|50% [8]Slovní odpověď

P : Na přednášce bylo možno v dostatečné míře pořídit zápisky nutné k přípravě na zkoušku. [13]2.62
1 :|=====...............|23% [3]rozhodně ano
2 :|======..............|30% [4]spíše ano
3 :|===.................|15% [2]neutrální
4 :|=====...............|23% [3]spíše ne
5 :|=...................|7% [1]rozhodně ne

P : Přednášející vykládal(a) látku dobře a srozumitelně [13]2.54
1 :|=...................|7% [1]rozhodně ano
2 :|=========...........|46% [6]spíše ano
3 :|======..............|30% [4]neutrální
4 :|===.................|15% [2]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

P : Přednášející uvedl(a) pro Vás hodnotnou a snadno dostupnou literaturu. [13]3.00
1 :|=...................|7% [1]rozhodně ano
2 :|=====...............|23% [3]spíše ano
3 :|=========...........|46% [6]neutrální
4 :|=...................|7% [1]spíše ne
5 :|===.................|15% [2]rozhodně ne

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [18]
1 :|....................|0% [0]0-2
2 :|....................|0% [0]3-6
3 :|=...................|5% [1]7-10
4 :|=======.............|33% [6]11-14
5 :|=====...............|27% [5]Slovní odpověď

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [23]1.00
1 :|==..................|8% [2]z vlastních zápisků
2 :|=...................|4% [1]z cizích zápisků
3 :|========............|39% [9]z literatury (případně uveďte jaké)

Z : Zkoušející byl(a) objektivní. [13]1.31
1 :|==============......|69% [9]rozhodně ano
2 :|======..............|30% [4]spíše ano
3 :|....................|0% [0]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

Z : Otázky byly formulovány jasně. [13]1.38
1 :|============........|61% [8]rozhodně ano
2 :|========............|38% [5]spíše ano
3 :|....................|0% [0]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

Z : Zkouška byla zbytečně stresující. [13]3.85
1 :|=...................|7% [1]rozhodně ano
2 :|=...................|7% [1]spíše ano
3 :|===.................|15% [2]neutrální
4 :|======..............|30% [4]spíše ne
5 :|========............|38% [5]rozhodně ne

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [13]1.46
1 :|==============......|69% [9]rozhodně ano
2 :|===.................|15% [2]spíše ano
3 :|===.................|15% [2]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

Z : Dostal jsem o svém výkonu dostatečnou zpětnou vazbu. [13]1.92
1 :|======..............|30% [4]rozhodně ano
2 :|===========.........|53% [7]spíše ano
3 :|=...................|7% [1]neutrální
4 :|=...................|7% [1]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

Z : Náročnost zkoušky odpovídala počtu získaných kreditů. [13]2.08
1 :|=========...........|46% [6]rozhodně ano
2 :|======..............|30% [4]spíše ano
3 :|=...................|7% [1]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|===.................|15% [2]rozhodně ne