FJFI - předměty - zimní semestr 2007/08 :: Vyhodnocení podle předmětu / vyučujícího

Hobza Tomáš Ing. Ph.D. :: [01MAST] Matematická statistika

Další předměty
[01KAP] Kombinatorika a pravděpodobnost
[01MAB3] Matematická analýza B3
[01MAST] Matematická statistika
[01MASTB] Matematická statistika B
[01MAT3] Matematika 3
Role učitele
Přednášející, Cvičící, Zkoušející
Počet hodnotících:19 / 46
Procento hodnotících:41%
|========............|
SUM : Celkové hodnocení [309]1.68
1 :|===========.........|56% [175]
2 :|=====...............|26% [81]
3 :|==..................|11% [34]
4 :|=...................|4% [15]
5 :|....................|1% [4]


P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [2]
  • Možná úhlednost písma
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Doporučit alespoň jednu knížku v angličtině. Po třech hodinách výkladu je přednáška příliž monotónní. Je třeba ji nějak oživit.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Napište, co na přednášejícím oceňujete [5]
  • shopnost srozumitelného výkladu látky
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • uvádění příkladů hned po příslušné větě - konečně jsem pochopila, k čemu věty jsou
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Je dobrej...
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Ochota a umění vysvětlit nepochopenou látku.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Přiměřené tempo výkladu, srozumitelnost
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [2]
  • Druhý zápis. Přednášky z loňska.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • prednaska kopirovala skripta
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : Poznámky ke cvičení, návrhy na zlepšení, atd. [3]
  • Bylo by vhodné zařadit více příkladů, aby se získala nějaká praxe při počítání.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • neuškodila by větší hodinová dotace
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Cvičení jsme měli jen dvě
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [6]
  • el.skripta
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Skripta pana Hobzy, jez nam poskytl a na sve strance uverejnil
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Oficiální skripta
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Skripta pana Hobzy
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • skripta Tomáše Hobzy
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • skripta z webu
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

Z : Poznámky ke skládání zkoušky [3]
  • Určitě jedna z těch příjemnějších zkoušek, jen ústní zkoušení bylo trochu nekonečné.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zkouška byla spíše náročná, zkoušející vyžadoval veškeré probrané učivo do detailů včetně důkazů, pokládal i mnohé doplňující otázky zjišťující porozumění látce, nikoliv jen její naučení.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Na to, že je to 3 kreditový předmět, je zkouška poměrně obsáhla, je to tim, že je tříhodinová přednáška týdně
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : Přednášející byl(a) vstřícný(a) [19]1.16
1 :|=================...|84% [16]rozhodně ano
2 :|===.................|15% [3]spíše ano
3 :|....................|0% [0]ano i ne
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [4]
1 :|==========..........|50% [2]Slovní odpověď

P : Na přednášce bylo možno v dostatečné míře pořídit zápisky nutné k přípravě na zkoušku. [19]1.21
1 :|=================...|84% [16]rozhodně ano
2 :|==..................|10% [2]spíše ano
3 :|=...................|5% [1]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

P : Přednášející vykládal(a) látku dobře a srozumitelně [19]1.21
1 :|================....|78% [15]rozhodně ano
2 :|====................|21% [4]spíše ano
3 :|....................|0% [0]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

P : Přednášející uvedl(a) pro Vás hodnotnou a snadno dostupnou literaturu. [18]1.67
1 :|==========..........|50% [9]rozhodně ano
2 :|=======.............|33% [6]spíše ano
3 :|===.................|16% [3]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [21]
1 :|==..................|9% [2]0-2
2 :|=...................|4% [1]3-6
3 :|=======.............|33% [7]7-10
4 :|========............|42% [9]11-14
5 :|....................|0% [0]Slovní odpověď

C : Cvičení bylo pro mne přínosem. [17]1.71
1 :|========............|41% [7]rozhodně ano
2 :|=========...........|47% [8]spíše ano
3 :|==..................|11% [2]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

C : Věnoval(a) se studentům během cvičení [17]2.00
1 :|=======.............|35% [6]rozhodně ano
2 :|======..............|29% [5]spíše ano
3 :|=======.............|35% [6]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

C : Cvičení dostatečně pokrývalo přednášku. [17]1.59
1 :|============........|58% [10]rozhodně ano
2 :|=====...............|23% [4]spíše ano
3 :|===.................|17% [3]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

C : Cvičící byl(a) ochoten/ochotna poskytnout konzultaci. [17]1.00
1 :|==..................|11% [2]Ano a byly užitečné
2 :|....................|0% [0]Ano, ale nebyly moc efektivní
3 :|=========...........|47% [8]Ano, ale nevyužil jsem je
4 :|========............|41% [7]Nevím, nezajímal jsem se
5 :|....................|0% [0]Nejspíše ne, ale nepotřeboval jsem je
6 :|....................|0% [0]Ne, ale přivítal bych je

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [24]1.00
1 :|========............|41% [10]z vlastních zápisků
2 :|=...................|4% [1]z cizích zápisků
3 :|======..............|29% [7]z literatury (případně uveďte jaké)

Z : Zkoušející byl(a) objektivní. [19]1.58
1 :|==========..........|52% [10]rozhodně ano
2 :|========............|42% [8]spíše ano
3 :|....................|0% [0]neutrální
4 :|=...................|5% [1]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

Z : Otázky byly formulovány jasně. [19]1.42
1 :|=============.......|63% [12]rozhodně ano
2 :|======..............|31% [6]spíše ano
3 :|=...................|5% [1]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

Z : Zkouška byla zbytečně stresující. [19]3.58
1 :|=...................|5% [1]rozhodně ano
2 :|....................|0% [0]spíše ano
3 :|=======.............|36% [7]neutrální
4 :|=========...........|47% [9]spíše ne
5 :|==..................|10% [2]rozhodně ne

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [19]1.74
1 :|=========...........|47% [9]rozhodně ano
2 :|======..............|31% [6]spíše ano
3 :|====................|21% [4]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

Z : Dostal jsem o svém výkonu dostatečnou zpětnou vazbu. [19]1.89
1 :|=======.............|36% [7]rozhodně ano
2 :|=========...........|47% [9]spíše ano
3 :|=...................|5% [1]neutrální
4 :|==..................|10% [2]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

Z : Náročnost zkoušky odpovídala počtu získaných kreditů. [19]2.53
1 :|====................|21% [4]rozhodně ano
2 :|========............|42% [8]spíše ano
3 :|==..................|10% [2]neutrální
4 :|===.................|15% [3]spíše ne
5 :|==..................|10% [2]rozhodně ne

C : Nároky k získání zápočtu byly přiměřené. [17]1.65
1 :|==========..........|52% [9]rozhodně ano
2 :|======..............|29% [5]spíše ano
3 :|===.................|17% [3]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

C : Cvičící uměl(a) učit [17]1.53
1 :|==========..........|52% [9]rozhodně ano
2 :|========............|41% [7]spíše ano
3 :|=...................|5% [1]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne