FJFI - předměty - zimní semestr 2007/08 :: Vyhodnocení podle předmětu / vyučujícího

Kůs Václav Ing. Ph.D. :: [01PRA1] Pravděpodobnost a matematická statistika 1

Další předměty
[01BPTS1] Bakalářská práce 1
[01BPMM1] Bakalářská práce 1
[01BPSI1] Bakalářská práce 1
[01BPSI2] Bakalářská práce 2
[01BPTS2] Bakalářská práce 2
[01MAA3] Matematická analýza A3
[01PRA1] Pravděpodobnost a matematická statistika 1
[01RPTS1] Rešeršní práce 1
[01VUTS1] Výzkumný úkol 1
[01VUSI1] Výzkumný úkol 1
[01VUMM1] Výzkumný úkol 1
[01VUMM2] Výzkumný úkol 2
[01VUSI2] Výzkumný úkol 2
Role učitele
Přednášející, Cvičící, Zkoušející
Počet hodnotících:15 / 27
Procento hodnotících:55%
|===========.........|
SUM : Celkové hodnocení [215]1.90
1 :|========............|42% [92]
2 :|=======.............|35% [77]
3 :|===.................|13% [28]
4 :|=...................|5% [12]
5 :|....................|2% [6]


P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [8]
  • Lépe rozlišovat malé/velké/tučné/tenké X (hojně používané), občas exaktnější důkazy, méně důkazů typu "dodělejte si doma", protože látky je vzhledem k 6 hodinám týdně už tak dost.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Prednasejici by mohl latku vysvetlovat vice systematicky a bez odbocek, ktere se netykaji predmetu.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • nekdy sem byl na prednasce trochu zmateny
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • systematicteji prednaset latku
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • zapisky na tabuli a tudiz i v sesite jsou obcas neprehledne
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Více narážek na ženské pohlaví...:-D
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Některé důkazy by mohl zapisovat přehledněji a srozumitelněji.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • vydat skripta
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Napište, co na přednášejícím oceňujete [7]
  • Poutavý výklad, vtipnost, příklady ze života.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Humor a lidský přístup v kombinaci s vysokou odborností.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Smysl pro humor, ochotu a vstricnost
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • zabavne prednasky
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Vašek je boží...:)
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Veselý osobní přístup ke studentům. Látku vykládal velmi živě a probírané zákonitosti doplňoval poznámkami o jejich vzniku či historickém pozadí.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • veselost
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [5]
  • Přibližně dvě třetiny
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • temer vsechny
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • všechny...
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Všechny
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • +- polovina a neco...:) takze neco malo pres 20
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : Poznámky ke cvičení, návrhy na zlepšení, atd. [3]
  • Momentalne je cviceni pojato jako prednaska. Vice skutecnych cviceni a praktickych prikladu by tomuto predmetu jen prospelo
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Předem bylo proklamováno, že se jedná o přednáškocvičení. Příkladů mohlo být trochu více.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • je potreba vydat skripta
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [2]
  • skripta anonymous korigovaná vlastními poznámkami z přednášek
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Vlastní poznámky jsem kombinoval se studentskými skripty.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

Z : Poznámky ke skládání zkoušky [1]
  • I přes dobrý přístup přednášejícího k látce bylo učení se na zkoušku velmi otravné. Objem tohoto předmětu je poměrně velký, příprava zabrala dosti času. (Případně by se mohl zvednout počet kreditů)
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Přednášející byl(a) vstřícný(a) [15]1.27
1 :|================....|80% [12]rozhodně ano
2 :|===.................|13% [2]spíše ano
3 :|=...................|6% [1]ano i ne
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [12]
1 :|=======.............|33% [4]Slovní odpověď

P : Na přednášce bylo možno v dostatečné míře pořídit zápisky nutné k přípravě na zkoušku. [15]1.53
1 :|===========.........|53% [8]rozhodně ano
2 :|========............|40% [6]spíše ano
3 :|=...................|6% [1]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

P : Přednášející vykládal(a) látku dobře a srozumitelně [15]2.07
1 :|====................|20% [3]rozhodně ano
2 :|=============.......|66% [10]spíše ano
3 :|....................|0% [0]neutrální
4 :|===.................|13% [2]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

P : Přednášející uvedl(a) pro Vás hodnotnou a snadno dostupnou literaturu. [15]3.00
1 :|....................|0% [0]rozhodně ano
2 :|=====...............|26% [4]spíše ano
3 :|===========.........|53% [8]neutrální
4 :|===.................|13% [2]spíše ne
5 :|=...................|6% [1]rozhodně ne

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [18]
1 :|....................|0% [0]0-2
2 :|....................|0% [0]3-6
3 :|==..................|11% [2]7-10
4 :|=========...........|44% [8]11-14
5 :|===.................|16% [3]Slovní odpověď

C : Cvičení bylo pro mne přínosem. [13]2.62
1 :|=...................|7% [1]rozhodně ano
2 :|===========.........|53% [7]spíše ano
3 :|===.................|15% [2]neutrální
4 :|===.................|15% [2]spíše ne
5 :|=...................|7% [1]rozhodně ne

C : Věnoval(a) se studentům během cvičení [13]1.77
1 :|======..............|30% [4]rozhodně ano
2 :|============........|61% [8]spíše ano
3 :|=...................|7% [1]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

C : Cvičení dostatečně pokrývalo přednášku. [13]1.92
1 :|========............|38% [5]rozhodně ano
2 :|======..............|30% [4]spíše ano
3 :|======..............|30% [4]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

C : Cvičící byl(a) ochoten/ochotna poskytnout konzultaci. [13]1.00
1 :|=...................|7% [1]Ano a byly užitečné
2 :|....................|0% [0]Ano, ale nebyly moc efektivní
3 :|=========...........|46% [6]Ano, ale nevyužil jsem je
4 :|=========...........|46% [6]Nevím, nezajímal jsem se
5 :|....................|0% [0]Nejspíše ne, ale nepotřeboval jsem je
6 :|....................|0% [0]Ne, ale přivítal bych je

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [13]1.00
1 :|============........|61% [8]z vlastních zápisků
2 :|===.................|15% [2]z cizích zápisků
3 :|=...................|7% [1]z literatury (případně uveďte jaké)

Z : Zkoušející byl(a) objektivní. [11]1.36
1 :|=============.......|63% [7]rozhodně ano
2 :|=======.............|36% [4]spíše ano
3 :|....................|0% [0]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

Z : Otázky byly formulovány jasně. [11]1.36
1 :|=============.......|63% [7]rozhodně ano
2 :|=======.............|36% [4]spíše ano
3 :|....................|0% [0]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

Z : Zkouška byla zbytečně stresující. [11]3.55
1 :|....................|0% [0]rozhodně ano
2 :|====................|18% [2]spíše ano
3 :|=======.............|36% [4]neutrální
4 :|====................|18% [2]spíše ne
5 :|=====...............|27% [3]rozhodně ne

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [11]1.55
1 :|=========...........|45% [5]rozhodně ano
2 :|===========.........|54% [6]spíše ano
3 :|....................|0% [0]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

Z : Dostal jsem o svém výkonu dostatečnou zpětnou vazbu. [11]1.73
1 :|=======.............|36% [4]rozhodně ano
2 :|===========.........|54% [6]spíše ano
3 :|==..................|9% [1]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

Z : Náročnost zkoušky odpovídala počtu získaných kreditů. [11]2.45
1 :|====................|18% [2]rozhodně ano
2 :|===========.........|54% [6]spíše ano
3 :|....................|0% [0]neutrální
4 :|====................|18% [2]spíše ne
5 :|==..................|9% [1]rozhodně ne

C : Nároky k získání zápočtu byly přiměřené. [13]1.92
1 :|=========...........|46% [6]rozhodně ano
2 :|===.................|15% [2]spíše ano
3 :|========............|38% [5]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

C : Cvičící uměl(a) učit [13]2.08
1 :|======..............|30% [4]rozhodně ano
2 :|=========...........|46% [6]spíše ano
3 :|=...................|7% [1]neutrální
4 :|===.................|15% [2]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne