Další předměty [01MAB3] Matematická analýza B3[01SMB1] Seminář z matematické analýzy B1 Role učitele Cvičící
|
|
C : Poznámky ke cvičení, návrhy na zlepšení, atd. [1] |
|
C : Cvičení bylo pro mne přínosem. [6] | 1.50 | ||||||||||||||||||||
|
C : Věnoval(a) se studentům během cvičení [6] | 1.50 | ||||||||||||||||||||
|
C : Cvičení dostatečně pokrývalo přednášku. [4] | 1.25 | ||||||||||||||||||||
|
C : Cvičící byl(a) ochoten/ochotna poskytnout konzultaci. [4] | 1.00 | ||||||||||||||||||||||||
|
C : Nároky k získání zápočtu byly přiměřené. [6] | 1.83 | ||||||||||||||||||||
|
C : Cvičící uměl(a) učit [6] | 1.17 | ||||||||||||||||||||
|