FJFI - předměty - zimní semestr 2007/08 :: Vyhodnocení podle předmětu / vyučujícího

Ambrož Petr Ing. Ph.D. :: [01ZTGB] Základy teorie grafů B

Další předměty
[01DPTS1] Diplomová práce 1
[01DPSI1] Diplomová práce 1
[01DPMM1] Diplomová práce 1
[01DPMM2] Diplomová práce 2
[01DPSI2] Diplomová práce 2
[01LIPB] Lineární programování B
[01DSEM] Předdiplomní seminář
[01ZTGA] Základy teorie grafů A
[01ZTGB] Základy teorie grafů B
Role učitele
Přednášející, Cvičící, Zkoušející
Počet hodnotících:13 / 43
Procento hodnotících:30%
|======..............|
SUM : Celkové hodnocení [175]1.71
1 :|============........|58% [103]
2 :|====................|22% [40]
3 :|==..................|9% [17]
4 :|=...................|5% [10]
5 :|....................|2% [5]


P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [1]
  • Jednalo se o předmět B a přitom zde bylo velmi mnho slovních důkazů. Dal bych větší důraz na představivist studenta. Kreslil bych více ukázek a grafů. Elektronická prezentace toho, jak algoritmus funguje by take pomohla, ale uznávám, že je to dost náročné připravit.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Napište, co na přednášejícím oceňujete [2]
  • Prednasky prokladal konkretnimi priklady, na kterych vysvetloval teorii. Jasne definoval pozadavky ke zkousce a hodnoceni.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Znalost předmětu.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [3]
  • Kvalitní skripta, i když nějaké důkazy zbytečně komplikované
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • téma zajímavé, nicméně jsem obdobné přednášky absolvoval již dříve v různých obměnách
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • v dobe prednasky i jine povinnosti
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Poznámky ke cvičení, návrhy na zlepšení, atd. [6]
  • Cvicici, David Stefka, si na nic nehral, byl pristupny a snazil udelat vykladanou latku zajimavou.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Výborný cvičící, dobrá struktura cvičení, zapojení a aktivní činnost studentů. Probírané věci jsme si prakticky zkoušeli programovat, super.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zápočet byl za docházku. Cvičícím byl David Štefka a musím říct, že to byly jedny z nejpřínostnějších cvičení. Pracuje se tam na java frameworku pro grafy, takže cvičení jsou poměrně prakticky orientovaná. Myslím si ale, že je Davida škoda na cvičení ke grafům, měl by vyučovat nějaké pokročilejší programovaní nebo Javu místo Viriuse. Opravdu je schopný a vyzná se v mnoha technologiích, měl by mít hodinu, kde by mohl předa více ze své praxe "pogramátora"
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • obecně dobrý, možnost získat zápočet bez docházky, zdlouhavější a nudnější výklad teorie
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Cvicil David Stefka
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Programovat algoritmy bylo zajímavé, ale pro zkoušku to bylo na nic. Chtělo to udělat cvičení klasická s počítáním nebo udělat zkoušku typu - naprogramuj problém obchodního cestujícího. Takto cvičení vyzněla naprázdno.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [5]
  • Zapisky z prednasek - Strachota, vlastni zapisky
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • ze skript od nějakého studenta(=oficiální skripta)
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • kniha a zápisky zveřejněné Ing. Ambrožem na jeho stránkách
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • a z literatury
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zápisky moje i jiných z webu.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

Z : Poznámky ke skládání zkoušky [2]
  • Zkousejici byl benevolentni; ac byla zkouska pouze pisemna, vzhledem k malemu poctu zkousenych bylo mozno pripadne nejasnosti zkousejicimu dovysvetlit.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • velmi dobře navržený systém zkoušení, kéž by takhle probíhaly všechny zkoušky
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : Přednášející byl(a) vstřícný(a) [11]1.18
1 :|================....|81% [9]rozhodně ano
2 :|====................|18% [2]spíše ano
3 :|....................|0% [0]ano i ne
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [2]
1 :|==========..........|50% [1]Slovní odpověď

P : Na přednášce bylo možno v dostatečné míře pořídit zápisky nutné k přípravě na zkoušku. [11]1.09
1 :|==================..|90% [10]rozhodně ano
2 :|==..................|9% [1]spíše ano
3 :|....................|0% [0]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

P : Přednášející vykládal(a) látku dobře a srozumitelně [11]1.55
1 :|=========...........|45% [5]rozhodně ano
2 :|===========.........|54% [6]spíše ano
3 :|....................|0% [0]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

P : Přednášející uvedl(a) pro Vás hodnotnou a snadno dostupnou literaturu. [11]1.45
1 :|=============.......|63% [7]rozhodně ano
2 :|=====...............|27% [3]spíše ano
3 :|==..................|9% [1]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [16]
1 :|==..................|12% [2]0-2
2 :|=...................|6% [1]3-6
3 :|======..............|31% [5]7-10
4 :|======..............|31% [5]11-14
5 :|....................|0% [0]Slovní odpověď

C : Cvičení bylo pro mne přínosem. [8]2.88
1 :|=====...............|25% [2]rozhodně ano
2 :|==..................|12% [1]spíše ano
3 :|=====...............|25% [2]neutrální
4 :|=====...............|25% [2]spíše ne
5 :|==..................|12% [1]rozhodně ne

C : Věnoval(a) se studentům během cvičení [8]1.25
1 :|===============.....|75% [6]rozhodně ano
2 :|=====...............|25% [2]spíše ano
3 :|....................|0% [0]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

C : Cvičení dostatečně pokrývalo přednášku. [8]2.13
1 :|=======.............|37% [3]rozhodně ano
2 :|=====...............|25% [2]spíše ano
3 :|=====...............|25% [2]neutrální
4 :|==..................|12% [1]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

C : Cvičící byl(a) ochoten/ochotna poskytnout konzultaci. [8]1.00
1 :|==..................|12% [1]Ano a byly užitečné
2 :|....................|0% [0]Ano, ale nebyly moc efektivní
3 :|===============.....|75% [6]Ano, ale nevyužil jsem je
4 :|==..................|12% [1]Nevím, nezajímal jsem se
5 :|....................|0% [0]Nejspíše ne, ale nepotřeboval jsem je
6 :|....................|0% [0]Ne, ale přivítal bych je

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [16]1.00
1 :|==..................|12% [2]z vlastních zápisků
2 :|====................|18% [3]z cizích zápisků
3 :|=======.............|37% [6]z literatury (případně uveďte jaké)

Z : Zkoušející byl(a) objektivní. [12]1.42
1 :|=============.......|66% [8]rozhodně ano
2 :|=====...............|25% [3]spíše ano
3 :|==..................|8% [1]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

Z : Otázky byly formulovány jasně. [12]1.08
1 :|==================..|91% [11]rozhodně ano
2 :|==..................|8% [1]spíše ano
3 :|....................|0% [0]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

Z : Zkouška byla zbytečně stresující. [12]4.25
1 :|....................|0% [0]rozhodně ano
2 :|....................|0% [0]spíše ano
3 :|==..................|8% [1]neutrální
4 :|============........|58% [7]spíše ne
5 :|=======.............|33% [4]rozhodně ne

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [12]1.17
1 :|=================...|83% [10]rozhodně ano
2 :|===.................|16% [2]spíše ano
3 :|....................|0% [0]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

Z : Dostal jsem o svém výkonu dostatečnou zpětnou vazbu. [12]1.75
1 :|==========..........|50% [6]rozhodně ano
2 :|=====...............|25% [3]spíše ano
3 :|=====...............|25% [3]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

Z : Náročnost zkoušky odpovídala počtu získaných kreditů. [12]2.00
1 :|===.................|16% [2]rozhodně ano
2 :|=============.......|66% [8]spíše ano
3 :|===.................|16% [2]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

C : Nároky k získání zápočtu byly přiměřené. [8]1.88
1 :|==========..........|50% [4]rozhodně ano
2 :|==..................|12% [1]spíše ano
3 :|=======.............|37% [3]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

C : Cvičící uměl(a) učit [8]2.13
1 :|==..................|12% [1]rozhodně ano
2 :|============........|62% [5]spíše ano
3 :|=====...............|25% [2]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne