FJFI - předměty - zimní semestr 2007/08 :: Vyhodnocení podle předmětu / vyučujícího

Svoboda Vojtěch Ing. CSc. :: [02FYS1] Fyzikální seminář 1

Další předměty
[02BPFT1] Bakalářská práce 1
[02FIF] Fyzika inerciální fúze
[02PRA1] Fyzikální praktikum 1
[02FYS1] Fyzikální seminář 1
[02FT] Fyzika tokamaků
[02FYZ1] Fyzika 1
[02FYZ2] Fyzika 2
[02ITER] ITER a doprovodný program
[02LCF1] Laboratorní cvičení z fyziky 1
[02APRA] Pokročilé fyzikální praktikum
[02PRPL] Praktika fyziky plazmatu
[02TPLA1] Teorie plazmatu
[02VUTF1] Vzkumný úkol 1
[02ZLSTF1] Zimní škola fyziky plazmatu/termojaderné fúze
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících:8 / 29
Procento hodnotících:27%
|=====...............|
SUM : Celkové hodnocení [39]2.03
1 :|=========...........|46% [18]
2 :|=====...............|23% [9]
3 :|===.................|17% [7]
4 :|=...................|7% [3]
5 :|=...................|5% [2]


C : Poznámky ke cvičení, návrhy na zlepšení, atd. [3]
  • mohl by mít větší nároky na úroveň prezentací.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Navrhoval bych, aby se v dalsich rocnicich zakazaly prispevky typu ITER - nase budoucnost, nebot nikdo z posluchacu - krom cviciho - vcetne tech co prednasku delaji, nema dostatecne znalosti ke skutecne hlubokemu pochopeni tak komplexniho tematu ani z hlediska fyziky a matematiky a ani techniky, na to nam proste jeste chybi nekolik let studia. A prednaska pak vyusti v popularni blabol stazeny z internetu, ktery nikoho neobohati a vsichni akorat ztraci cas s davno znamymi informacemi a diskuzi, ktera se tezko muze rovnat odborne diskuzi.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Ing. Svoboda by se měl méně předvádět. Neměl by stále naznačovat, že studenti jsou proti němu hloupí a zbyteční. Měl by se rozhodnout, jestli se chce věnovat vyučování, nebo vědě, když nezvládá oboje najednou.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : Cvičení bylo pro mne přínosem. [7]2.00
1 :|========............|42% [3]rozhodně ano
2 :|======..............|28% [2]spíše ano
3 :|===.................|14% [1]neutrální
4 :|===.................|14% [1]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

C : Věnoval(a) se studentům během cvičení [7]2.29
1 :|======..............|28% [2]rozhodně ano
2 :|======..............|28% [2]spíše ano
3 :|======..............|28% [2]neutrální
4 :|===.................|14% [1]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

C : Cvičení dostatečně pokrývalo přednášku. [5]2.60
1 :|========............|40% [2]rozhodně ano
2 :|....................|0% [0]spíše ano
3 :|========............|40% [2]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|====................|20% [1]rozhodně ne

C : Cvičící byl(a) ochoten/ochotna poskytnout konzultaci. [6]1.00
1 :|===.................|16% [1]Ano a byly užitečné
2 :|....................|0% [0]Ano, ale nebyly moc efektivní
3 :|=======.............|33% [2]Ano, ale nevyužil jsem je
4 :|==========..........|50% [3]Nevím, nezajímal jsem se
5 :|....................|0% [0]Nejspíše ne, ale nepotřeboval jsem je
6 :|....................|0% [0]Ne, ale přivítal bych je

C : Nároky k získání zápočtu byly přiměřené. [7]2.14
1 :|======..............|28% [2]rozhodně ano
2 :|========............|42% [3]spíše ano
3 :|===.................|14% [1]neutrální
4 :|===.................|14% [1]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

C : Cvičící uměl(a) učit [7]2.14
1 :|========............|42% [3]rozhodně ano
2 :|======..............|28% [2]spíše ano
3 :|===.................|14% [1]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|===.................|14% [1]rozhodně ne