FJFI - předměty - zimní semestr 2007/08 :: Vyhodnocení podle předmětu / vyučujícího

Tolar Jiří Prof.Ing. DrSc. :: [02VOAF] Vlnění, optika a atomová fyzika

Další předměty
[02DPMF1] Diplomová práce 1
[02DPMF2] Diplomová práce 2
[02GMF1] Geometrické metody fyziky 1
[02KOHO] Kohomologické metody v teoretické fyzice
[01PRO1] Problémový seminář 1
[02SMF] Seminář matematické fyziky
[02TEF1] Teoretická fyzika 1
[02VOAF] Vlnění, optika a atomová fyzika
[02VUMF1] Výzkumný úkol 1
[02ZS] Zimní škola
Role učitele
Přednášející, Cvičící, Zkoušející
Počet hodnotících:22 / 84
Procento hodnotících:26%
|=====...............|
SUM : Celkové hodnocení [276]2.50
1 :|====................|22% [61]
2 :|======..............|32% [91]
3 :|====................|22% [63]
4 :|===.................|17% [47]
5 :|=...................|5% [14]


P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [9]
  • Občas pro mě bylo těžké udržet pozornost, protože byl výklad látky (respektive přednes) jaksi diskrétní.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Špatný zvukový projev a estetický projev n tabuli
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • lepe vybrat cvicici
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • nemluvit tak potichu a uspávajícím hlasem
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Srozumitelnější slovní projev. Přednášky by mohly určitě být poutavější.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Výklad byl vcelku monoténí.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Občas příliš monotóní a suchý
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • pisemny projev na tabuli, obcas byli zapisky prehazene a zmatecne, nekdy i necitelne
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • více zohlednit omezené znalosti matematiky studentů v zimním semestru 2. ročníku...
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : Napište, co na přednášejícím oceňujete [7]
  • Milý a příjemný člověk
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • moc nepospicha, da se stihat opisovat z tabule i neco pochopit
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Nejlepší přednášející!
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • systematicnost
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Na matfyzu byly super experimenty.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Přehledný výklad
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • dobre prednesena latka, pokusy
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [6]
  • naprostá většina
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • byl jsem na 4 a na 2 z nich jsem usnul nudou
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Prof. Tolar viceme recitoval sve skripta.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Přednáška byla odpoledne.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • temer vsechny
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Po několika přednáškách, na kterých jsem neměl tušení o čem je řeč, jsem to vzdal... Především na začátku semestru mi unikali matematické postupy. K šílenství mě přiváděli věty typu "zopakujte si Sylvestrovo kriterium", o kterém jsme v té době ještě neměli tušení atd.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

C : Poznámky ke cvičení, návrhy na zlepšení, atd. [11]
  • Cvičení měl Hynek a byly dosti úděsné, neumí cvičit nemá v cvičení systém a dosti na to kašle, i když látce evidentně rozumí, nebýt skript se řešenymi příklady, tak by bylo nemožné nějaké příklady vůbec pochopit.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Cvičení v podání Hynka Lavičky byla otřesná. Probíhala stylem: cvičící zadal studentům příklady, ti je měli do příště zpracovat a přednést na tabuli. Protože z přednášky málokdo látku pochopil, většinou studenti příklad našli někde jinde vyřešený, na tabuli jej pouze opsali bez jakéhokoliv vysvětlení a to bylo vše. Cvičící většinou žádné vysvětlení neposkytnul a pokud ano, nevedlo k pochopení látky. Cvičící se vyznačoval arogantním přístupem ke studentům.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Cvičil mě Ing. Lavička Cvičení nebyla kvalitní. Cvičící nebyl schopen vyložit látku a postup výpočtů příkladů.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Náš cvičící (ing. Lavička) byl asi nejslabší cvičící, kterého jsem na jaderce měl. Chyběla jakákoli snaha látku vysvětlit, většinou jen seděl a pozoroval co se počítá na tabuli.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Cvičícím byl pan Lavička. Místo sledování výpočtů na tabuli a osvětlování příkladů připravoval simulace, které sice byly zajímavé, ale mohl je mít hotové z dřívějška. Mnohdy někdo něco "matlal" u tabule a cvičícího to nezajímalo a nesnažil se to vysvětlit.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Cvičil mě doktor Lavička; cvičení byla téměř k ničemu, co si člověk nedohledal sám, to se nedozvěděl.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Cvičícím byl Jaroslav Novotný, který není v nabídce
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • cvicil nas Hynek Lavicka, vice nez nejakym grafum na pocitaci se mohl venovat vysvetleni nekterych jevu spojenych s priklady
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Cvičil mě Lavička, sám tomu sice rozumí, ale učit neumí.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • cvičil Lavička (není v nabídce) a bylo to hrozné.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • Nieje v zozname: Novotný
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [9]
  • Skripta
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Ze skript
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • e-skripta
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • skripta
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • skripta z FTP
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • na netu jsou skripta
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • skripta na vlneni a optiku jsou chaoticka a na atomovou fyziku v podstate neexistuji primo k tomuto predmetu
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • pdf verze skript, zapisky moje i spoluzaku
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • skripta na internetu
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

Z : Poznámky ke skládání zkoušky [6]
  • Obtížnost zkoušky se dosti mění, známkovaní neni moc objektivní, ale platí kdo to umí ten to dá, kdo ne, ten nemusí, ale známka je dosti random
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • pan profesor je při zkoušení hrozně náladový
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • zkoušející byl neobjektivní a celkově neměl v oblibě ty, co šli bez písemky.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Dle mého názoru dává pan profesor málo času na odpověď a jeho známkování záleží hlavně na tom, jak se mu zkoušený líbí
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • nevyvazenost hodnoceni .. obcas bylo mozne dostat na jednom z terminu za predvedeny vykon za 4 a za ten samy vykon na jinem treba za 2 ..
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Pan Tolar mi nepřijde zrovna objektivní. Dostal jsem za tri, i kdyz jsem mel spocitane vsechny priklady(jeden jsem mel blbe), z teorie se me nezeptal na nic a rekl, ze na tri to staci, takže jsem dostal stejnou známku jako člověk, který neměl spočítané skoro nic a skoro nic neuměl.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Přednášející byl(a) vstřícný(a) [21]1.95
1 :|====................|19% [4]rozhodně ano
2 :|=============.......|66% [14]spíše ano
3 :|===.................|14% [3]ano i ne
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [15]
1 :|========............|40% [6]Slovní odpověď

P : Na přednášce bylo možno v dostatečné míře pořídit zápisky nutné k přípravě na zkoušku. [21]2.57
1 :|===.................|14% [3]rozhodně ano
2 :|========............|38% [8]spíše ano
3 :|======..............|28% [6]neutrální
4 :|===.................|14% [3]spíše ne
5 :|=...................|4% [1]rozhodně ne

P : Přednášející vykládal(a) látku dobře a srozumitelně [22]2.55
1 :|==..................|9% [2]rozhodně ano
2 :|==========..........|50% [11]spíše ano
3 :|====................|18% [4]neutrální
4 :|====................|22% [5]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

P : Přednášející uvedl(a) pro Vás hodnotnou a snadno dostupnou literaturu. [22]2.27
1 :|====................|22% [5]rozhodně ano
2 :|========............|40% [9]spíše ano
3 :|=====...............|27% [6]neutrální
4 :|=...................|4% [1]spíše ne
5 :|=...................|4% [1]rozhodně ne

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [27]
1 :|==..................|11% [3]0-2
2 :|===.................|14% [4]3-6
3 :|==..................|11% [3]7-10
4 :|=======.............|33% [9]11-14
5 :|=...................|7% [2]Slovní odpověď

C : Cvičení bylo pro mne přínosem. [10]3.20
1 :|==..................|10% [1]rozhodně ano
2 :|====................|20% [2]spíše ano
3 :|======..............|30% [3]neutrální
4 :|====................|20% [2]spíše ne
5 :|====................|20% [2]rozhodně ne

C : Věnoval(a) se studentům během cvičení [10]3.40
1 :|==..................|10% [1]rozhodně ano
2 :|==..................|10% [1]spíše ano
3 :|======..............|30% [3]neutrální
4 :|======..............|30% [3]spíše ne
5 :|====................|20% [2]rozhodně ne

C : Cvičení dostatečně pokrývalo přednášku. [8]2.38
1 :|=====...............|25% [2]rozhodně ano
2 :|=====...............|25% [2]spíše ano
3 :|=======.............|37% [3]neutrální
4 :|==..................|12% [1]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

C : Cvičící byl(a) ochoten/ochotna poskytnout konzultaci. [9]1.00
1 :|....................|0% [0]Ano a byly užitečné
2 :|====................|22% [2]Ano, ale nebyly moc efektivní
3 :|=======.............|33% [3]Ano, ale nevyužil jsem je
4 :|=========...........|44% [4]Nevím, nezajímal jsem se
5 :|....................|0% [0]Nejspíše ne, ale nepotřeboval jsem je
6 :|....................|0% [0]Ne, ale přivítal bych je

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [28]1.00
1 :|==..................|10% [3]z vlastních zápisků
2 :|=...................|3% [1]z cizích zápisků
3 :|===========.........|53% [15]z literatury (případně uveďte jaké)

Z : Zkoušející byl(a) objektivní. [20]3.10
1 :|=...................|5% [1]rozhodně ano
2 :|=======.............|35% [7]spíše ano
3 :|==..................|10% [2]neutrální
4 :|=========...........|45% [9]spíše ne
5 :|=...................|5% [1]rozhodně ne

Z : Otázky byly formulovány jasně. [19]1.84
1 :|=====...............|26% [5]rozhodně ano
2 :|==============......|68% [13]spíše ano
3 :|....................|0% [0]neutrální
4 :|=...................|5% [1]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

Z : Zkouška byla zbytečně stresující. [19]3.58
1 :|=...................|5% [1]rozhodně ano
2 :|....................|0% [0]spíše ano
3 :|=======.............|36% [7]neutrální
4 :|=========...........|47% [9]spíše ne
5 :|==..................|10% [2]rozhodně ne

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [19]2.89
1 :|==..................|10% [2]rozhodně ano
2 :|====................|21% [4]spíše ano
3 :|=======.............|36% [7]neutrální
4 :|======..............|31% [6]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

Z : Dostal jsem o svém výkonu dostatečnou zpětnou vazbu. [19]2.95
1 :|....................|0% [0]rozhodně ano
2 :|=======.............|36% [7]spíše ano
3 :|=======.............|36% [7]neutrální
4 :|====................|21% [4]spíše ne
5 :|=...................|5% [1]rozhodně ne

Z : Náročnost zkoušky odpovídala počtu získaných kreditů. [19]2.37
1 :|==..................|10% [2]rozhodně ano
2 :|=========...........|47% [9]spíše ano
3 :|=======.............|36% [7]neutrální
4 :|=...................|5% [1]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

C : Nároky k získání zápočtu byly přiměřené. [9]2.11
1 :|=======.............|33% [3]rozhodně ano
2 :|=======.............|33% [3]spíše ano
3 :|====................|22% [2]neutrální
4 :|==..................|11% [1]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

C : Cvičící uměl(a) učit [10]3.60
1 :|==..................|10% [1]rozhodně ano
2 :|==..................|10% [1]spíše ano
3 :|======..............|30% [3]neutrální
4 :|==..................|10% [1]spíše ne
5 :|========............|40% [4]rozhodně ne