FJFI - předměty - zimní semestr 2007/08 :: Vyhodnocení podle předmětu / vyučujícího

Turek Miroslav Ing. :: [02VOAF] Vlnění, optika a atomová fyzika

Další předměty
[02VOAF] Vlnění, optika a atomová fyzika
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících:9 / 0
Procento hodnotících:0%
|....................|
SUM : Celkové hodnocení [53]3.08
1 :|====................|18% [10]
2 :|====................|18% [10]
3 :|====................|20% [11]
4 :|====................|18% [10]
5 :|====................|22% [12]


C : Poznámky ke cvičení, návrhy na zlepšení, atd. [7]
  • cvicil nas Lavicka - nejhorsi cvicici na fyziku co jsem zazil, evidentne ho cviceni nebavilo, mohl by na zacatku hodiny poznamenat trochu teorie, jako je to bezne u vsech ostatnich cvicicich; ze cviceni jsem si temer nic neodnesl
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Cvičící pan Lavička kdyby dali místo něj pytel a vrátný sledoval kamerou jestli děláme co máme, tak by to bylo stejné zápočtové testy v jeho podání jsou velmi dobré
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Nejsem si jist, že systém, kdy studenti dostanou příklad, který mají doma vypočítat a pak ho příště předvíst je u tohoto předmětu dobrý. Je příliš mnoho možných řešení a když se nepoužije správná cesta je člověk v ...
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zcela upřímně je Ing. Turek nejhorší cvičící na kterého jsem zatím během studia narazil. Neumí učit, nic nedokázal vysvětlit, nepamatuji se, že by jsme někdy doopravdy spočítali nějaký příklad až do konce, a když už ano, tak nějakým neuvěřitelně obtížným způsobem. Většinu příkladů už jsem na konci semestru radši opisoval od kamaráda, který měl na cvičení Ing. Lavičku. Mělo to větší smysl.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • cvicici - Lavicka nachapu, proc bylo v zadani zapoctovky napsat Lagrangeovu funkci soustavy, ackoliv to se to na cviceni nedela (je to naplni cviceni TEF1)
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Nejhorsi cviceni na FJFI, ktere jsem zazil! Pan Turek o nas nemel vubec zadny zajem. Na cviceni prisel znudeny. Pak se celou dobu tvaril, jako kdyby mu trhali zub. Vysvetleni a komentare k prikladum temer nebyly. Kdyz uz, tak byly nesrozumitelne. Cviceni bylo pro me absolutni ztrata casu!!!
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Od cvičení jsem očekával pochopení příkladů a jejich procvičení, místo toho se často omezovalo na opsání na doma zadaných úkolů na tabuli bez dostatečného vysvětlení...
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

C : Cvičení bylo pro mne přínosem. [9]3.78
1 :|....................|0% [0]rozhodně ano
2 :|=======.............|33% [3]spíše ano
3 :|....................|0% [0]neutrální
4 :|====................|22% [2]spíše ne
5 :|=========...........|44% [4]rozhodně ne

C : Věnoval(a) se studentům během cvičení [8]4.00
1 :|....................|0% [0]rozhodně ano
2 :|....................|0% [0]spíše ano
3 :|=======.............|37% [3]neutrální
4 :|=====...............|25% [2]spíše ne
5 :|=======.............|37% [3]rozhodně ne

C : Cvičení dostatečně pokrývalo přednášku. [9]3.22
1 :|....................|0% [0]rozhodně ano
2 :|====................|22% [2]spíše ano
3 :|=========...........|44% [4]neutrální
4 :|====................|22% [2]spíše ne
5 :|==..................|11% [1]rozhodně ne

C : Cvičící byl(a) ochoten/ochotna poskytnout konzultaci. [9]1.00
1 :|....................|0% [0]Ano a byly užitečné
2 :|==..................|11% [1]Ano, ale nebyly moc efektivní
3 :|=======.............|33% [3]Ano, ale nevyužil jsem je
4 :|===========.........|55% [5]Nevím, nezajímal jsem se
5 :|....................|0% [0]Nejspíše ne, ale nepotřeboval jsem je
6 :|....................|0% [0]Ne, ale přivítal bych je

C : Nároky k získání zápočtu byly přiměřené. [9]2.33
1 :|==..................|11% [1]rozhodně ano
2 :|===========.........|55% [5]spíše ano
3 :|====................|22% [2]neutrální
4 :|==..................|11% [1]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

C : Cvičící uměl(a) učit [9]4.22
1 :|....................|0% [0]rozhodně ano
2 :|....................|0% [0]spíše ano
3 :|====................|22% [2]neutrální
4 :|=======.............|33% [3]spíše ne
5 :|=========...........|44% [4]rozhodně ne