- Bylo by přínosné, kdyby cvičící připravila nějakou koncepci. Otázky typu "co chcete, abychom dělali?" mi přijdou poněkud zcestné, mělo by to být jasně stanoveno. Činnost na hodinách se totiž z velké části sestávala ze čtení a překladů článků odborně nesouvisejících, nehledě na to, že to nemělo nejmenší přínos pro naše jazykové dovednosti. Načež pro získání zápočtu se psal test, kde se požadovala znalost gramatických jevů, které s ¨námi cvičící nejen neprobírala, ale ani pořádně nezopakovala.
- Cvicici by si mela vybudovat pevnou kostru cviceni. Na kazde hodine jsme delali neco jineho (pokud vubec neco) a cviceni nemelo zadnou navaznost ani rad.
- Dobré je, že se na hodinách hodně konverzuje, ale je to dobré jen pro studenty, co už umějí dobře anglicky. Ale moc se tam toho neneučí.
- Tretina hodin odpadla... a ten zbytek... chce to rodilyho mluvciho!
- Ukolem je hlavne umet mluvit a to jsme s pani Stovickovou trenavali dostatecne.
- Výuka angličtiny by se nepochybně dala pojmout tak, aby studenty něco naučila. Tady se tak bohužel nestalo.
- Vyuka AP pani Mgr. Stovickovou je naprosta ztrata casu, jedinym kladem bylo, ze kvuli jejim castym nemocem vyuka casto odpadla
- Absurdne jednoducha zkouska.
- Tento způsob výuky jazyků má minimálně přínos. Chtělo by to více lektorů, aby bylo méně lidí na cvičení. A víc se věnovat angličtině, kterou využijeme v matematice a fyzice. Tahle pseudogymplácká výuka je na nic.
|