FJFI - předměty - zimní semestr 2007/08 :: Vyhodnocení podle předmětu / vyučujícího

Šťovíčková Jolana Mgr. :: [04AP3] Angličtina P3

Další předměty
[04AM1] Angličtina M1
[04AM3] Angličtina M3
[04AP3] Angličtina P3
[04ABZK] Angličtina - státní zkouška
[04ABO1] Práce s odborným textem 1
[04ABK3] Rozvíjení řečových dovedností 3
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících:18 / 41
Procento hodnotících:43%
|=========...........|
SUM : Celkové hodnocení [102]2.79
1 :|=====...............|23% [24]
2 :|====................|19% [20]
3 :|=====...............|25% [26]
4 :|===.................|16% [17]
5 :|===.................|14% [15]


C : Poznámky ke cvičení, návrhy na zlepšení, atd. [9]
  • Bylo by přínosné, kdyby cvičící připravila nějakou koncepci. Otázky typu "co chcete, abychom dělali?" mi přijdou poněkud zcestné, mělo by to být jasně stanoveno. Činnost na hodinách se totiž z velké části sestávala ze čtení a překladů článků odborně nesouvisejících, nehledě na to, že to nemělo nejmenší přínos pro naše jazykové dovednosti. Načež pro získání zápočtu se psal test, kde se požadovala znalost gramatických jevů, které s ¨námi cvičící nejen neprobírala, ale ani pořádně nezopakovala.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Cvicici by si mela vybudovat pevnou kostru cviceni. Na kazde hodine jsme delali neco jineho (pokud vubec neco) a cviceni nemelo zadnou navaznost ani rad.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Dobré je, že se na hodinách hodně konverzuje, ale je to dobré jen pro studenty, co už umějí dobře anglicky. Ale moc se tam toho neneučí.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Tretina hodin odpadla... a ten zbytek... chce to rodilyho mluvciho!
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Ukolem je hlavne umet mluvit a to jsme s pani Stovickovou trenavali dostatecne.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Výuka angličtiny by se nepochybně dala pojmout tak, aby studenty něco naučila. Tady se tak bohužel nestalo.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Vyuka AP pani Mgr. Stovickovou je naprosta ztrata casu, jedinym kladem bylo, ze kvuli jejim castym nemocem vyuka casto odpadla
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Absurdne jednoducha zkouska.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Tento způsob výuky jazyků má minimálně přínos. Chtělo by to více lektorů, aby bylo méně lidí na cvičení. A víc se věnovat angličtině, kterou využijeme v matematice a fyzice. Tahle pseudogymplácká výuka je na nic.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : Cvičení bylo pro mne přínosem. [18]3.72
1 :|....................|0% [0]rozhodně ano
2 :|====................|22% [4]spíše ano
3 :|====................|22% [4]neutrální
4 :|===.................|16% [3]spíše ne
5 :|========............|38% [7]rozhodně ne

C : Věnoval(a) se studentům během cvičení [18]2.78
1 :|===.................|16% [3]rozhodně ano
2 :|=======.............|33% [6]spíše ano
3 :|==..................|11% [2]neutrální
4 :|=======.............|33% [6]spíše ne
5 :|=...................|5% [1]rozhodně ne

C : Cvičení dostatečně pokrývalo přednášku. [15]3.13
1 :|=...................|6% [1]rozhodně ano
2 :|=...................|6% [1]spíše ano
3 :|============........|60% [9]neutrální
4 :|====................|20% [3]spíše ne
5 :|=...................|6% [1]rozhodně ne

C : Cvičící byl(a) ochoten/ochotna poskytnout konzultaci. [17]1.12
1 :|....................|0% [0]Ano a byly užitečné
2 :|....................|0% [0]Ano, ale nebyly moc efektivní
3 :|=...................|5% [1]Ano, ale nevyužil jsem je
4 :|================....|82% [14]Nevím, nezajímal jsem se
5 :|==..................|11% [2]Nejspíše ne, ale nepotřeboval jsem je
6 :|....................|0% [0]Ne, ale přivítal bych je

C : Nároky k získání zápočtu byly přiměřené. [16]2.06
1 :|======..............|31% [5]rozhodně ano
2 :|======..............|31% [5]spíše ano
3 :|=======.............|37% [6]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

C : Cvičící uměl(a) učit [18]3.83
1 :|....................|0% [0]rozhodně ano
2 :|==..................|11% [2]spíše ano
3 :|=====...............|27% [5]neutrální
4 :|=====...............|27% [5]spíše ne
5 :|=======.............|33% [6]rozhodně ne