Další předměty [15CHEM] Analytické výpočty a základy chemometrie[15NUK2] Aplikace radionuklidů 2 [15BPCH1] Bakalářská práce 1 [15DPCH1] Diplomová práce 1 [15ETR1] Elektrochemie a teorie roztoků 1 [15CHT] Chemická termodynamika [15ANLS2] Chemie analytická - seminář 2 [15ANL2] Chemie analytická 2 [15AN1] Chemie anorganická 1 [15CHJ1] Chemie jaderná 1 [15CHJE] Chemie provozu JE [15INS2] Instrumentální metody 2 [15IZO] Izotopy a reakční mechanismy [15KOCH] Koloidní chemie [15OCHE] Obecná chemie [15CH1] Obecná chemie 1 [15OCH2] Organická chemie 2 [15ALP] Praktikum z analytické chemie [15FYPR] Praktikum z fyzikální chemie [15LAPR] Praktikum z laboratorní techniky [15POCH] Praktikum z organické chemie [15RAP1] Praktikum z radiochemie 1 [15PRN] Příprava radionuklidů [15RACH] Radiační chemie [15RFM] Radiofarmaka [15SEM1] Seminář 1 [15SMJ1] Separační metody v jaderné chemii 1 [15TPC] Technologie palivového cyklu JE [15TRP] Transportní procesy [15UJCH] Úvod do jaderné chemie [15VSBP] Výpočetní simulace biogeosférických procesů [15VYC2] Výpočty z fyzikální chemie 2 [15VUCH1] Výzkumný úkol 1 [15SLOU] Značené sloučeniny Role učitele Přednášející, Cvičící
|
|
P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [4] |
|
P : Napište, co na přednášejícím oceňujete [7] |
|
P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [2] |
|
C : Poznámky ke cvičení, návrhy na zlepšení, atd. [1] |
|
P : Přednášející byl(a) vstřícný(a) [20] | 1.50 | ||||||||||||||||||||
|
P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [8] | ||||
|
P : Na přednášce bylo možno v dostatečné míře pořídit zápisky nutné k přípravě na zkoušku. [19] | 2.00 | ||||||||||||||||||||
|
P : Přednášející vykládal(a) látku dobře a srozumitelně [19] | 1.74 | ||||||||||||||||||||
|
P : Přednášející uvedl(a) pro Vás hodnotnou a snadno dostupnou literaturu. [19] | 1.68 | ||||||||||||||||||||
|
P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [21] | ||||||||||||||||||||
|
C : Cvičení bylo pro mne přínosem. [14] | 2.29 | ||||||||||||||||||||
|
C : Věnoval(a) se studentům během cvičení [14] | 1.71 | ||||||||||||||||||||
|
C : Cvičení dostatečně pokrývalo přednášku. [13] | 2.08 | ||||||||||||||||||||
|
C : Cvičící byl(a) ochoten/ochotna poskytnout konzultaci. [14] | 1.00 | ||||||||||||||||||||||||
|
C : Nároky k získání zápočtu byly přiměřené. [15] | 2.53 | ||||||||||||||||||||
|
C : Cvičící uměl(a) učit [14] | 1.71 | ||||||||||||||||||||
|