Další předměty [16AIZM] Aplikace ionizujícího záření v medicíně[16RTNM] Radiologická technika-nukleární medicína Role učitele Zkoušející
|
|
Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [1] | 1.00 | ||||||||||||
|
Z : Zkoušející byl(a) objektivní. [1] | 1.00 | ||||||||||||||||||||
|
Z : Otázky byly formulovány jasně. [1] | 2.00 | ||||||||||||||||||||
|
Z : Zkouška byla zbytečně stresující. [1] | 2.00 | ||||||||||||||||||||
|
Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [1] | 1.00 | ||||||||||||||||||||
|
Z : Dostal jsem o svém výkonu dostatečnou zpětnou vazbu. [1] | 4.00 | ||||||||||||||||||||
|
Z : Náročnost zkoušky odpovídala počtu získaných kreditů. [1] | 3.00 | ||||||||||||||||||||
|