Další předměty [16EPAM] Exaktní metody při studiu památek[16JR1] Jaderná a radiační fyzika 1 [16JRF1] Jaderná a radiační fyzika 1 [16UAZ] Úvod do aplikací ionizujícího záření [16URF1] Úvod do radiační fyziky 1 Role učitele Přednášející, Zkoušející
|
|
P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [2] |
|
P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [2] |
|
Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [1] |
|
P : Přednášející byl(a) vstřícný(a) [5] | 2.60 | ||||||||||||||||||||
|
P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [4] | ||||
|
P : Na přednášce bylo možno v dostatečné míře pořídit zápisky nutné k přípravě na zkoušku. [5] | 2.40 | ||||||||||||||||||||
|
P : Přednášející vykládal(a) látku dobře a srozumitelně [5] | 3.00 | ||||||||||||||||||||
|
P : Přednášející uvedl(a) pro Vás hodnotnou a snadno dostupnou literaturu. [5] | 2.60 | ||||||||||||||||||||
|
P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [8] | ||||||||||||||||||||
|
Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [7] | 1.00 | ||||||||||||
|
Z : Zkoušející byl(a) objektivní. [6] | 3.00 | ||||||||||||||||||||
|
Z : Otázky byly formulovány jasně. [6] | 3.33 | ||||||||||||||||||||
|
Z : Zkouška byla zbytečně stresující. [6] | 2.67 | ||||||||||||||||||||
|
Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [6] | 3.00 | ||||||||||||||||||||
|
Z : Dostal jsem o svém výkonu dostatečnou zpětnou vazbu. [6] | 2.83 | ||||||||||||||||||||
|
Z : Náročnost zkoušky odpovídala počtu získaných kreditů. [6] | 2.33 | ||||||||||||||||||||
|