01SEDR  >  Seminář z diferenciálních rovnic

Počet hodnotících: 5 / 16
Procento hodnotících: 31 %
|======..............|

Zapsaných na předmět: 16 studentů.
Ukončilo předmět: 15 studentů.
|===================.| 93 %

Beneš Michal Doc.Dr.Ing. [ Cvičící, Přednášející ]

N : Poznámky k předmětu [5]
  • Celkovy pristup k vyuce numeriky a latky z diferencialnich rovnic je extremne teoreticky. Neco se ucime, a vubec nevime, k cemu nam to bude a jak se to pouzije. Sedet na seminari byla prosta ztrata casu.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Nápad zadat studentům jedno téma na vypracování a přednesení je velice dobrý. Bohužel jsem se blíže seznámil opravdu jen s tímto jedním tématem (ale to je samozřejmě moje chyba).
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Opakování a rozšíření znalostí
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • prapodivny predmet, myslim si, ze se dana latka prilis nehodi k predmetu delanem formou seminare (tedy prispevku od studentu), rekl bych, ze je to spis vec dana okolnostmi... nejaky takovy musi byt, tak proc ne treba DR, ze? stejne se vetsinou na tabuli pouze prepisovaly texty nakopirovane od doc. Benese, ktere si zase studenti prepisovali k sobe... zbytecna prace a zbytecne ztraceny cas! radsi bych tento predmet pojal napriklad jako prednasku 2+1 (i s cvicenim) (mozna i v pozdejsich rocnicich) a na seminar nechal prezentaci baklarskych praci
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • zajimavy
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

N : Předmět byl pro mne přínosem. [5] 3.20
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |====................| 20 % [1] spíše ano
3 : |========............| 40 % [2] neutrální
4 : |========............| 40 % [2] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

N : Studijní materiály byly kvalitní? [5] 3.20
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |====................| 20 % [1] spíše ano
3 : |========............| 40 % [2] neutrální
4 : |========............| 40 % [2] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

N : Předmět byl pro mne obtížný [5]
1 : |====................| 20 % [1] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |====................| 20 % [1] ano i ne
4 : |====................| 20 % [1] spíše ne
5 : |========............| 40 % [2] rozhodně ne

N : Měl jsem o předmět zájem? [5]
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |========............| 40 % [2] spíše ano
3 : |====................| 20 % [1] ano i ne
4 : |========............| 40 % [2] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne