02MECH  >  Mechanika

Počet hodnotících: 23 / 165
Procento hodnotících: 13 %
|===.................|

Zapsaných na předmět: 165 studentů.
Ukončilo předmět: 107 studentů.
|=============.......| 64 %

Břeň David RNDr. Ph.D. [ Zkoušející, Cvičící ]
Chadzitaskos Goce Doc.Ing. CSc. [ Přednášející, Zkoušející ]
Jex Igor Prof.Ing. DrSc. [ Zkoušející ]
Štoll Ivan Doc.Ing. CSc. [ Přednášející, Cvičící, Zkoušející ]

N : Poznámky k předmětu [18]
  • Mechanika je siroky zaklad. Velmi siroky. Kdo drzel skripta z mechaniky v ruce, vi o cem mluvim. Je jasne, ze z tolika latky se neda vse probrat dosti dukladne, a tak je nekdy mnozstvi informaci na ukor kvality.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Myslím, že styl výuky i cvičení byl v pořádku a na dobré úrovni.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Někdy trochu uspávající přednášky, které ovšem bývaly pravidelně oživovány pokusy na Karlově. Odvozování vztahů se často zakládala více na matematických tricích než na fyzikálních představách. Možná by stálo za to vypustit poslední kapitolu o mechanice kontinua, která bývá i tak probírána velmi zběžně a vyskytuje se v ní mnoho nám zatím neznámých matematických pojmů, a více se soustředit na problémy dynamiky, tuhého tělesa a zákonů zachování.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Poměrně složitý předmět, ke kterému dost chyběl matematický aparát. Na přednáškách se ne všechno stihlo pořádně vysvětlit, a i když skripta byla poměrně kvalitní, občas mě přiváděly k šílenství věty typu "Z toho snadno odvodíme.." nebo " Je zřejmý vztah.."
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Předmět byl přechodem na vysokoškolskou fyziku. Veledůležitý předmět pro zvládnutí matematického aparátu.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Předmět je to sice zajímavý, ale těžko se to chápe, když potřebná matematika se bude probírat kdovíkdy. Asi by se s tím mělo něco udělat.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • škoda že nám na úvodnom seminári nedali mat aparát na fyziku.....bolo by to ľahšie a krajšie...
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zajímavý předmět, základ pro další studium fyziky, umožnil nahlédnout do fundamentálních fyzikálních problémů.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Záleží jen na vás, jak poctivě tento předmět vezmete...
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Způsob, jakým se na fjfi vyučuje fyzika není zrovna ideální vzhledem k náskoku před matematikou, ale jinak to bohužel asi nejde.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Velmi důležitá oblast fyziky, nutná pro pochopení fungování světa.
    Studijní průměr: neuveden
  • Pokud by se měl člověk učit všechno, co je ve skriptech, jednalo by se možná o nejtěžší předmět. Naštěstí tomu tak nebylo. Rozhodně se jednalo o velmi přínosný předmět a byli jsme vedeni, abychom se začali koukat na fyziku vysokoškolským pohledem, což pro některé byl možná šok (tenzory, kvadrika, apod...:-)).
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Předmět jako takový zápasil spíše se spánkem některých posluchačů, než s tím, aby se jim dostal do hlavy
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • dolezity
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Na prednaskach i ve skriptech prilis slozita odvozovani, jinak ale zajimavy predmet...
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • kdyby se líp probral matematický ararát na začátku, bylo by to mnohem lepší.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • Absence matematického aparátu patrná od začátku do konce semsetru.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Náročný, ale velmi důležitý předmět. Náročnost se skrývala ve velkém skoku vnímání fyziky oproti střední škole.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

N : Předmět byl pro mne přínosem. [23] 1.78
1 : |======..............| 30 % [7] rozhodně ano
2 : |============........| 60 % [14] spíše ano
3 : |==..................| 8 % [2] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

N : Studijní materiály byly kvalitní? [23] 1.43
1 : |============........| 60 % [14] rozhodně ano
2 : |=======.............| 34 % [8] spíše ano
3 : |=...................| 4 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

N : Předmět byl pro mne obtížný [23]
1 : |=...................| 4 % [1] rozhodně ano
2 : |==========..........| 52 % [12] spíše ano
3 : |=========...........| 43 % [10] ano i ne
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

N : Měl jsem o předmět zájem? [23]
1 : |=====...............| 26 % [6] rozhodně ano
2 : |==========..........| 52 % [12] spíše ano
3 : |===.................| 13 % [3] ano i ne
4 : |==..................| 8 % [2] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne